Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze

Auteur Topic: Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze  (gelezen 170785 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Mijn broertje heeft de nieuwe jupiter V.9.1

Degene die hem zou programmeren heeft een programeer unit via de Parallele poort. Maar deze pager is alleen te programeren via een unit met USB aansluiting. Weet iemand hier een andere oplossing voor? Of woont er iemand in de buurt die deze voor hem wil programmeren?

Mvg,

Henkie

Hier zijn kabeltjes voor te koop. Zoek maar eens op google bij afbeeldingen.
Kosten ong. een tientje.
Of kijk op www.voordeelreus.nl
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Henkie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
Reactie #31 Gepost op: 26 juni 2009, 11:40:27
Hier zijn kabeltjes voor te koop. Zoek maar eens op google bij afbeeldingen.
Kosten ong. een tientje.
Of kijk op www.voordeelreus.nl

helaas hadden hun niet het goede snoertje,, iemand een ander idee?


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #32 Gepost op: 26 juni 2009, 12:41:25
Betreft: Jupiter Pro Apollo V7.1

Mijn piepertje heeft een probleem: hij gaat af op de meest onwenselijke momenten. Maar vandaag is dit níet het probleem, er is nog een andere.

Nouja, eigenlijk een uitdaging. Als volgt:
Een kennis van me heeft met een programmeerset alle capcodes gelabeld en van een apart muziekje voorzien. Perfect. Echter die kennis is momenteel even buiten beeld, maar ik wil toch graag een capcode (monitor Rotterdam) vervangen voor een andere (monitor Z-H-Z). Kan ik dit ongestraft doen op de 'handprogrammeer'-manier (batterij er uit enz enz) zonder dat alle labels en tooncodes gewist worden? Of reset 'ie zichzelf op het moment dat ik de programmeermodus in ga?

Wie kan mij helpen? :)

Alleen de label van de gewijzigde cap wordt dan verwijderd. Ik weet niet waar je woont. Als je in Z-L woont, in de buurt bent, mag je langs komen.

Groetjes, Jos
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #33 Gepost op: 26 juni 2009, 17:21:06
Ik heb hier nog een ProOne+ liggen , kan iemand die voor mij programmeren ??


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #34 Gepost op: 28 juni 2009, 09:12:07
Ik heb hier nog een ProOne+ liggen , kan iemand die voor mij programmeren ??

Niemand ???


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
PROBLEEM:

En ik denk dat dit niet de eerste keer is dat jullie dit horen maar: Ik wil mijn Jupiter 8.6 programmeren via een USB programmeerset. Nu doe ik mijn pager in het blok op de goeie manier! Start ik de software op : AFA25 Pager Programmer en dan voer ik het wachtwoord in AC0601 en dan: THIS BOARD IS NOT RESPONDING. Wat doe ik verkeerd!!!  :-\ :| Graag hulp!!

Groeten Jordy
TAS-226

Ik heb trouwens de indruk dat ik dit helemaal op de verkeerde plek heb gepost  :-[ ???
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Evelien89

  • Freelance journalist/communicatiemedewerker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 158
Bij mij kwam die melding ook, toen ik hem aansloot op een andere usb-poort pakte de software het wel..
Weet niet of je dat al hebt geprobeerd? Als dat niet werkt heeft misschien iemand anders een goede tip.
Succes O0


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Bij mij kwam die melding ook, toen ik hem aansloot op een andere usb-poort pakte de software het wel..
Weet niet of je dat al hebt geprobeerd? Als dat niet werkt heeft misschien iemand anders een goede tip.
Succes O0

Ik had het nog niet geprobeert, nu wel maar het haalt niks uit  :-[ maar ik heb met dezelfde programeerset (wel de andere software) al mijn jupiter V9.1 geprogrammerd en nu wil ik met de software voor de 8.6 die pieper programeren en dan doet ie ut niet ! naja evengoed bedankt voor je tip, wieweet zijn er andere die nog een oplossing weten!
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Als mijn jupiter geprogrammeerd moet worden moet ik op dat  programeerkastje gaan zitten omdat hij anders niet connect...


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Als mijn jupiter geprogrammeerd moet worden moet ik op dat  programeerkastje gaan zitten omdat hij anders niet connect...

Ow hahahaha :P en heb jij zon USB setje? naja hij heeft mijn 9.1 ook met de goede software geprogrammeerd dus het zou bijna aan de software moeten liggen voor 8.6 maar de software heb ik al 5x opnieuw geinstalleerd.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl