Ongeluk met een Eland.....

Auteur Topic: Ongeluk met een Eland.....  (gelezen 8198 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2005, 11:34:57
achja,je moet niet al te zwaar getafeld hebben  ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 16 januari 2005, 12:08:14
En zulke ongelukken gebeuren, jammergenoeg.... :-\


Miekje

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 19 januari 2005, 20:18:06
Inderdaad, wat een troep! En ook best schokkend, dat je het beestje zo ziet hangen in die wagen.
Ben benieuwd hoe de bestuurder er uit zag! ;)

Christian

En of die nog leefde???


flupke

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 28 januari 2005, 20:52:25
Nou ik vind het filmpje nog wel meevallen en JVO heeft op het begin ook neergezet:

Niet voor gevoelige figuren, dierenliefhebbers, de kerstman en autoliefhebbers....


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #14 Gepost op: 28 januari 2005, 22:48:52
inderdaad, dat filmpje ofwel linkje 2, best grof.
heb hiervoor een berichtje naar de heren moderator gestuurd, maar het viel wel mee volgens hun begrippen.
Sorry als ik je tere zieltje beschadigd heb....maar eigen schuld....mijn waarschuwing was duidelijk genoeg...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


firemanr

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 28 januari 2005, 22:51:31
Sorry als ik je tere zieltje beschadigd heb....maar eigen schuld....mijn waarschuwing was duidelijk genoeg...
We hebben die discussie al eens eerder gevoerd en we zijn van mening dat in de hulpverlening best wel gruwelijke dingen te zien zijn. Moeten we daar dan de ogen voor sluiten....nee, denken we dus. Als je er maar bijzet dat het niet voor gevoelige kijkers is. En dat heeft Jeroen gedaan. ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #16 Gepost op: 29 januari 2005, 09:50:24
inderdaad, dat filmpje ofwel linkje 2, best grof.
heb hiervoor een berichtje naar de heren moderator gestuurd, maar het viel wel mee volgens hun begrippen.
we hebben hier onderling met elkaar overlegt,en wij vonden dat JVO duidelijk genoeg  heeft gemaakt dat het filmpje schokkend is.En daarmee heeft hij de keus aan de gene gelaten om het filmpje wel of niet te willen zien,dat jij dat filmpje toch hebt bekeken is dus je eigen keuze geweest.je had het filmpje ook niet hoeven te openen ;)


ambulance mark

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 29 januari 2005, 13:55:48
o.k. het is van alle kanten duidelijk, maar ik ben blij dat annemiek het met me eens is. :)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #18 Gepost op: 29 januari 2005, 14:01:58
o.k. het is van alle kanten duidelijk, maar ik ben blij dat annemiek het met me eens is. :)
Ik ben ook met je eens dat het grof is....daarom had ik die waarschuwing erop gezet...je had er ook niet op kunnen klikken.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #19 Gepost op: 29 januari 2005, 14:19:39
Ach, als je tegen bloed kan... Zie het als een leerzame waarschuwing dat 's nachts door het bos rijden erg gevaarlijk kan zijn. Ik weet nog dat wij (= mijn familie en ik) vorig jaar in Frankrijk ineens vol in de remmen moesten omdat er ineens een groot hert op de weg stond. Ik moet er niet aan denken dat ik die lading bloed die hier te zien is over me hen had gekregen...
Arts  www.alphalog.nl