zijn er ook mensen van een mmt / traumaheli hier?

Auteur Topic: zijn er ook mensen van een mmt / traumaheli hier?  (gelezen 16653 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Miggel

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #30 Gepost op: 11 februari 2005, 18:13:43
Mmt-Maastricht is 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar oproepbaar.
Aantekening hierbij is dat overdag, ruwweg tussen zonsopgang en zonsondergang, de heli uit duitsland wordt ingezet en buiten die tijd wordt er gebruik gemaakt van het grondgebonden mmt.
Mocht de situatie zo zijn dat het ggb team nodig is zal hier een beroep op worden gedaan het zal logisch zijn dat dit niet heel vaak voorkomt.

Het is waar dat de leden van het ggb mmt allen werken in het ziekenhuis, ik zelf ben als chauffeur verbonden aan de huisartsenpost en draai in teamverband zogenaamde piketdiensten.


Freeze

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Reactie #31 Gepost op: 13 november 2006, 21:52:13
Hallo,

excuses voor het oprakelen van dit forum gedeelte maar,

Ik heb ook contact gehad met een MMT- VPK die 60% MMT en 40% ambulancediensten deed....
Volgens mij zijn de Piloot en Arts wel full time MMT

Mvg, Freeze
Hominem ad deos nulla re propius accedunt quam salutem hominibus dando, In nothing do men more nearly approach the gods, than in giving health to men.


Marno

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 233
  • Co-assistent - SEH EMC RB-Callantsoog
Reactie #32 Gepost op: 15 november 2006, 14:06:23
Hallo,

excuses voor het oprakelen van dit forum gedeelte maar,

Ik heb ook contact gehad met een MMT- VPK die 60% MMT en 40% ambulancediensten deed....
Volgens mij zijn de Piloot en Arts wel full time MMT

Mvg, Freeze
De artsen zijn niet fulltime MMT arts. (in rotterdam in iedergeval toch niet).
Over het algemeen anesthesiologen die een aantal 24-uursdiensten per maand doen.
Aan mijn zonen, aan de zonen van mijn leermeester en aan de leerlingen die verklaard hebben zich aan de regelen van het beroep te zullen houden, aan h


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #33 Gepost op: 15 november 2006, 15:10:56
in Amsterdam is dat ook zo ;)
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Bart S

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 15 november 2006, 17:38:44
in Amsterdam is dat ook zo ;)

Met uitzondering van het 24 uurs gedeelte dan.....


Pim de Ruijter

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 20 november 2006, 13:27:47
De artsen zijn niet fulltime MMT arts. (in rotterdam in iedergeval toch niet).
Over het algemeen anesthesiologen die een aantal 24-uursdiensten per maand doen.

In Nijmegen zijn de artsen ook niet fulltime, ik meen één dag in de week, maar dat kan veranderd zijn nu er ook s'nachts gevlogen wordt.


Michelle1983

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 20 november 2006, 20:54:19
volgens mij is het qua arbeidsregelingen ook praktisch onmogelijk om fulltime bij het MMT te werken, hooguit in ploegendiensten.


Freeze

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Reactie #37 Gepost op: 21 november 2006, 16:57:23
Hoezo dat dan? :)
Hominem ad deos nulla re propius accedunt quam salutem hominibus dando, In nothing do men more nearly approach the gods, than in giving health to men.


logistiek

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 117
Reactie #38 Gepost op: 9 januari 2007, 08:39:01
De artsen zijn niet fulltime MMT arts. (in rotterdam in iedergeval toch niet).
Over het algemeen anesthesiologen die een aantal 24-uursdiensten per maand doen.


logistiek

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 117
Reactie #39 Gepost op: 9 januari 2007, 08:40:19
bij bovengaand wil ik nog even toevoegen dat rootterdam ook geen 24 uurs diensten doen.

maar 12 uursdiensten ;)

groet

logistiek.