Vraag ivm de screening

Auteur Topic: Vraag ivm de screening  (gelezen 11991 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

erkankarakaya

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #10 Gepost op: 14 september 2012, 21:26:42
Citaat van: Benglink=topic=59458.msg1077735#msg1077735 date=1347649205
Verkeer is vaak niet een heel groot probleem behalve alcohol, recidive en zware/gevaarlijke overtredingen/misdrijven en ja, jou 5 kan dus wel eens een probleem worden.
Ik weet niet of ik een artikel 5 aan me broek heb want was me niet verteld horen ze het wel door te geven als je met artikel 5 te maken hebt


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #11 Gepost op: 14 september 2012, 21:45:55
Ik weet niet of ik een artikel 5 aan me broek heb want was me niet verteld horen ze het wel door te geven als je met artikel 5 te maken hebt

Ben je staande gehouden? Heb je een on gekregen? En zo ja stond er een feitcode op de bekeuring.


erkankarakaya

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #12 Gepost op: 14 september 2012, 21:53:41
politie auto stond toevallig bij die afslag 2 autos voor me hadden ook die afslag genomen.alleen me rijbewijss nummer werd genoteerd en we moesten weg zonder enige uitleg.heb ook niks van ze gekregen.enige wat ze zeiden te melden bij cbr voor emg cursus


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #13 Gepost op: 14 september 2012, 22:10:06
politie auto stond toevallig bij die afslag 2 autos voor me hadden ook die afslag genomen.alleen me rijbewijss nummer werd genoteerd en we moesten weg zonder enige uitleg.heb ook niks van ze gekregen.enige wat ze zeiden te melden bij cbr voor emg cursus

EMG maatregel heeft geen invloed op een screening. Ooit een acceptgiro gekregen van het CJIB van dit geval?


erkankarakaya

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #14 Gepost op: 14 september 2012, 22:12:30
EMG maatregel heeft geen invloed op een screening. Ooit een acceptgiro gekregen van het CJIB van dit geval?
Het geval is 2 weken terug gebeurt nog niks van gehoord


MarcoIF

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 350
    • RotterDamse Vos
Reactie #15 Gepost op: 14 september 2012, 23:51:29
Het geval is 2 weken terug gebeurt nog niks van gehoord

Ohh die ga je wel krijgen hoor.

Ik heb pas verleden maand pas het abbonement van CJIB voor art 5 gehad,
van een ongeval uit december '11...
Ik kreeg ook niks overhandigd en werd me mondeling medegedeeld door een zekere bijdehand van de blauwe kant..
Hij begreep heel goed mijn verklaring hoe het kwam dat ik een eenzijdig ongeval had gekregen en toch art 5 erop gooien.. Dapper alleen,
de moeite van hem is voor niks geweest alleen,
die zaak ga ik met gemak winnen  ;D  ;D

Succes als het een EMG wordt.. :-\ :-\
Groetjes, Marco


erkankarakaya

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #16 Gepost op: 15 september 2012, 00:59:28
Alleen bij mij was het geval dat ze ook geen verklaring vroegen of iets dergelijks.kan het zijn dat ik een mulder boete kan krijgen


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #17 Gepost op: 15 september 2012, 09:23:41
Ohh die ga je wel krijgen hoor.

Ik heb pas verleden maand pas het abbonement van CJIB voor art 5 gehad,
van een ongeval uit december '11...
Ik kreeg ook niks overhandigd en werd me mondeling medegedeeld door een zekere bijdehand van de blauwe kant..
Hij begreep heel goed mijn verklaring hoe het kwam dat ik een eenzijdig ongeval had gekregen en toch art 5 erop gooien.. Dapper alleen,
de moeite van hem is voor niks geweest alleen,
die zaak ga ik met gemak winnen  ;D  ;D

Succes als het een EMG wordt.. :-\ :-\

Goed voor artikel 5/6 wvw zijn richtlijnen vanuit de korpsen bij aanrijdingen. Politie mensen kunnen daarin niet zelf beslissen maar zullen de richtlijnen moeten volgen. Het zou je sieren om op een hulpverleningsforum met iets meer respect te spreken over politiemensen. Ook al ben je het niet eens met een bepaalde beslissing.  

Citaat
die zaak ga ik met gemak winnen

Komt bij mij iets wat gefrustreerd over. Maar reken je pas rijk als de uitspraak van de rechter onherroepelijk is. In de praktijk valt het nl vaak tegen.


erkankarakaya

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #18 Gepost op: 15 september 2012, 13:23:21
Goed voor artikel 5/6 wvw zijn richtlijnen vanuit de korpsen bij aanrijdingen. Politie mensen kunnen daarin niet zelf beslissen maar zullen de richtlijnen moeten volgen. Het zou je sieren om op een hulpverleningsforum met iets meer respect te spreken over politiemensen. Ook al ben je het niet eens met een bepaalde beslissing.  

Komt bij mij iets wat gefrustreerd over. Maar reken je pas rijk als de uitspraak van de rechter onherroepelijk is. In de praktijk valt het nl vaak tegen.
Maar over dat artikel 5 horen ze dat aan je te melden als je in aanmerking komt of kan het ook zo zijn dat je na paar maanden in je brievenbus een transactievoorstel krijgt m.b.t. Artikel 5. Misschien toch een mulder boete niet echt leuk als er niks aan je gemeld is :|


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #19 Gepost op: 15 september 2012, 18:23:17
Maar over dat artikel 5 horen ze dat aan je te melden als je in aanmerking komt of kan het ook zo zijn dat je na paar maanden in je brievenbus een transactievoorstel krijgt m.b.t. Artikel 5. Misschien toch een mulder boete niet echt leuk als er niks aan je gemeld is :|

Proces-verbaal moet worden aangezegd. Tevens dien bij artikel 5(is geen mulder maar een overtreding dus verdachte) de cautie(niet tot antwoorden verplicht) worden meegedeeld en dient een verklaring te worden opgenomen.