Opleiding buitengewoon opsporingsambtenaar (BOA)

Auteur Topic: Opleiding buitengewoon opsporingsambtenaar (BOA)  (gelezen 26669 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 5 juli 2012, 19:00:41
Als de docent net zo goed is als mijn docent MBO2 beveiliging, dan moet het goed komen. Ook MBO2 vond ik droge stof, maar hoe deze oud agent het bracht met mooie voorbeelden....super.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #11 Gepost op: 5 juli 2012, 19:04:53
Als je gewoon in een klas les krijgt valt en staat alles met hoe de leraar het brengt inderdaad.
Ben zelf heel erg benieuwd naar de hulp die ik krijg via de persoon die mijn lessen na kijkt en beoordeeld.
Verder kan ik ook online info en studiegenoten vinden via hun site als het goed is.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


sylvester1986

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 5 juli 2012, 19:06:35
Zoals mijn toekomstige manager zei: "De lessen worden hier klassikaal door ons verzorgd."


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #13 Gepost op: 5 juli 2012, 19:07:13
Proefexamens van het Cito kan je vinden op: Cito Proefexamens
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #14 Gepost op: 5 juli 2012, 20:02:08
Enrico mochten er vragen zijn weet je in ieder geval dat er genoeg mensen hier zijn die je kunnen helpen  ;D
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #15 Gepost op: 5 juli 2012, 20:17:59
Dank je Customs ik zal er gepast dankbaar gebruik van maken  O0  ;D
Weet niet precies wie er allemaal BOA hebben gedaan hier maar wel dat er heel veel AO's zitten hier  ;D

Waar ik het meeste mee moeite mee had was Staatsinrichting o.a. omdat je er in mijn ogen bij de uitvoering van je werk geen ruk aan hebt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #16 Gepost op: 5 juli 2012, 20:26:46
Waar ik het meeste mee moeite mee had was Staatsinrichting o.a. omdat je er in mijn ogen bij de uitvoering van je werk geen ruk aan hebt.
daar word je inderdaad niet echt happy van. Die Staten-generaal en Generale-Staten, of de vraag waaruit bestaat de regering, of wie heeft de rechsprekende macht (dat is wel een makkie) wie de uitvoerende macht en wie de wetmakende macht.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #17 Gepost op: 7 juli 2012, 22:57:28
Vandaag is het lespakket bezorgd bij de buren waar ik het begin van de avond heb opgehaald.
Alles uitgepakt en les 1+2 gaan gelijk al over het PV. Huiswerkopgave PV maken is aan het eind van de lessen 3/6/9/12 en 18.

Mochten jullie de Inhoudsopgave willen zien dan kan ik ze inscannen en plaatsen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #18 Gepost op: 7 juli 2012, 23:06:59
Vandaag is het lespakket bezorgd bij de buren waar ik het begin van de avond heb opgehaald.
Alles uitgepakt en les 1+2 gaan gelijk al over het PV. Huiswerkopgave PV maken is aan het eind van de lessen 3/6/9/12 en 18.

Mochten jullie de Inhoudsopgave willen zien dan kan ik ze inscannen en plaatsen.
Moet jij de PV's helemaal zelf schrijven? Dat vind ik namelijk altijd het meest vervelend. Geef mij maar gewoon een standaard PV waar alleen de data, personalia en uiteraard de verklaring aangepast hoeft te worden.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #19 Gepost op: 7 juli 2012, 23:19:25
Ik moet echt alle gegevens constant zelf invullen en zo.
Er zit wel in les 1+2 een voorbeeld waar steeds de zelfde NAW gegevens gebruikt worden.
Denk dat ik gewoon zelf een NAW verzin per opgave tenzij er NAW aangegeven wordt uiteraard.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen