Oefening Amsterdam 6 april

Auteur Topic: Oefening Amsterdam 6 april  (gelezen 46681 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #20 Gepost op: 21 januari 2005, 12:44:58
zal zelf vanavond ook even bij TV3 coordinator informeren of er wat is binnengekomen.

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #21 Gepost op: 21 januari 2005, 12:48:22
Ik ben ook lid van het NRK, en ik heb tnt alleen gehoord dat ik 6 april vrij moest houden. Wat ik me afvraag: moeten ze hier geen lotussen voor hebben?
Arts  www.alphalog.nl


Martijn van Mourik

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 21 januari 2005, 15:52:35
6 april? Dan hebben wij hier ook een grote oefening  :P

Maar is die in Amsterdam niet die van dat terroristensenario? Weet het niet zeker hoor, maar d8 er iets over gehoord te hebben...


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #23 Gepost op: 21 januari 2005, 17:18:29
Ik weet meer!!!!!!
Onze sigma afd. is ook gevraagd om mee te doen, dus ik ga er zowiezo heen, als lotus of als sigma zijnde.
Het liefst als lotus,  ;D  want je wilt niet weten hoeveel slachtoffers ze vragen. Dus als sigma zijnde maak je borst maar nat, dit wordt een heeeeeeeeeeeeeeele lange dag.  ;D


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #24 Gepost op: 21 januari 2005, 18:00:40
Onze Sigma is ook gevraagd hoorde ik gisteren. Maar: niet als Sigma-team maar eveneens als slachtoffer (die 1000 die ze nodig hebben).
Ik wil wel mee, maar ga er liever als Lotus heen... heb alleen daarover nog niets gehoord helaas. :-\


badmuts

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 21 januari 2005, 18:03:45
Ik ( van de afd Meppel/Nijeveen)  ben gevraagd om aan een oefening deel te nemen in Noord Holland. Als ik het zo hoor zal het de zelfde oefening wel zijn. Ik weet nog niet of ik ga. Lijkt om een schitterende oefening. :)
 
Mvg Gerrit.


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #26 Gepost op: 21 januari 2005, 20:43:54
Ben benieuwd of de tamtam ook tot aan Emmen reikt. :-\ :-\

Zie het wel  ::)

Arend


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #27 Gepost op: 21 januari 2005, 21:08:05
Ha Arend,

anders hou ik hem wel aan in kampen vooor je.
Is hier trouwens nog niet geweest.

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


sigmash

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 22 januari 2005, 10:17:54
hee robin kan ik niet met jullie mee gesmokkeld worden??
Ik hoor toch al zo`n beetje bij de inboedel :D

Of mag ik niet meer komen na die jointjes rokende en bier zuipende zwerver gespeeld te hebben? ;D ;D ;)

Hoi Bianca,

Ja hoor, ik denk dat ik voor onze "huis-lotus" wel wat kan regelen, ze kunnen hooguit moeilijk doen over een NRK registratienummer, maar dat heb je als SIGMA-vrijwilliger als het goed is ook. Heb je dit ? en anders moet je het misschien opvragen bij onze hoge blonde vriendin.
Ik denk wel dat ze ons op die oefening als geevacueerd "vee" willen hebben, niet dat je daar met je sminck koffer aan de slag mag, hebben ze in eens tig T1 en T2 so's te veel omdat die Limbo's zich niet aan hun rol konden houden. Cool  ;D Ze wilde toch oefenen, dan zullen ze ook oefenen !!

m.v.g.

Robin


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #29 Gepost op: 22 januari 2005, 10:55:51
Robin kijk effe je forum mail ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN