Reddingsbrigade Vlaardingen in nood

Auteur Topic: Reddingsbrigade Vlaardingen in nood  (gelezen 15084 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #10 Gepost op: 24 januari 2012, 15:49:15
Snap het niet, wel geld voor huizen maar geen geld voor de reddingsbrigade?? Wat gaat hier fout? >:(

Huizen ligt wat gevoelig hier op dit forum  :D :D :D :D :D :D

Maar heel veel sterkte ik hoop dat jullie iets gaan vinden.


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #11 Gepost op: 25 januari 2012, 09:38:59
Brandweerkazerne op de Hoogstad? die had dacht ik nog 2 lege boxen.
Ja zou een hele mooie optie zijn maar ben benieuwd of de brandweer daar voor open staat! Samenwerking is helaas niet altijd even goed geweest tussen de reddingsbrigade en de brandweer!
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


Marcel

  • Directiechauffeur
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #12 Gepost op: 25 januari 2012, 15:58:14
Hoi Mark.

Is er geen plaats voor jullie in de ambulance/brandweerkanzerne net over de grens in Schiedam vanuit de Holy gezien.
Dit is een gebouw dat ooit bedoelt was voor brandweerwagens maar die staan er volgens mij niet meer.
Het is het groene gebouwtje net na de dijklichaam voor de A4.


Groeten,
Marcel (ex CGN)


donderslag

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #13 Gepost op: 25 januari 2012, 23:30:59
Ik heb binnenkort nog een werkbezoek bij de BRW Vlaardingen, ik zal tussendoor eens vragen wat er mogelijk is.
Berichten worden geplaatst op persoonlijke titel.


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #14 Gepost op: 26 januari 2012, 07:57:52
Hoi Mark.

Is er geen plaats voor jullie in de ambulance/brandweerkanzerne net over de grens in Schiedam vanuit de Holy gezien.
Dit is een gebouw dat ooit bedoelt was voor brandweerwagens maar die staan er volgens mij niet meer.
Het is het groene gebouwtje net na de dijklichaam voor de A4.


Groeten,
Marcel (ex CGN)

Ik denk dat je de Brederoweg bedoelt. Daar zit nu het GHOR in met een SIGMA, AMBU-team, VC-GHOR en HAB + vrachtwagen. Dus daar is geen ruimte meer. Vooral omdat ik de laatste tijd daar ook nog de 2e auto van het traumateam zie staan. Dus het is daar goed druk....


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #15 Gepost op: 26 januari 2012, 08:55:45
Hoi Mark.

Is er geen plaats voor jullie in de ambulance/brandweerkanzerne net over de grens in Schiedam vanuit de Holy gezien.
Dit is een gebouw dat ooit bedoelt was voor brandweerwagens maar die staan er volgens mij niet meer.
Het is het groene gebouwtje net na de dijklichaam voor de A4.


Groeten,
Marcel (ex CGN)

Hee Marcel,

Jij ook hier! Bedankt voor het meedenken! Maar vraag me ook af of dit gebouwtje blijft staan met de reorganisatie van de A4. Zou idd mooi zijn maar staat ook al vol zoals boven beschreven!

Iedereen alvast bedankt voor het mee denken! Dit geeft een warm gevoel! @donderslag als je dat zou willen doen, super! Ben benieuwd!

Grtz

Mark
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #16 Gepost op: 8 februari 2012, 21:54:57
Ja zou een hele mooie optie zijn maar ben benieuwd of de brandweer daar voor open staat! Samenwerking is helaas niet altijd even goed geweest tussen de reddingsbrigade en de brandweer!
reddingsbrigade en brandweer gaat in mijn beleving vaak goed kijk maar naar culemburg  ;)
en de brandweer van vlaardingen heeft 4 luiken vrij op het moment.
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #17 Gepost op: 9 februari 2012, 09:45:29
reddingsbrigade en brandweer gaat in mijn beleving vaak goed kijk maar naar culemburg  ;)
en de brandweer van vlaardingen heeft 4 luiken vrij op het moment.
Gaat vaak ook goed maar door wat dingen uit het verleden is de verhouding tussen de ReddingsBrigade en de Brandweer in Vlaardingen niet altijd goed geweest! Het lijkt ons een super combinatie en locatie! Maar je moet er wel weer even een ingang vinden!

Wij staan er voor open!

Grtz

Mark
Bootcommissie Vlaardingse ReddingsBrigade
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


112fotograaf

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
Reactie #18 Gepost op: 12 februari 2012, 01:21:09
Gaat vaak ook goed maar door wat dingen uit het verleden is de verhouding tussen de ReddingsBrigade en de Brandweer in Vlaardingen niet altijd goed geweest! Het lijkt ons een super combinatie en locatie! Maar je moet er wel weer even een ingang vinden!

Wij staan er voor open!

Grtz

Mark
Bootcommissie Vlaardingse ReddingsBrigade

Klink misschien gek,

Maar eens langsgaan in een optie.


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #19 Gepost op: 13 april 2012, 21:22:00
Inmiddels een paar maanden verder!

Huur contract is officieel opgezegd per 1 juli, voorlopig nog geen projectontwikkelaar voor het pand waar we in zitten dus nog kleine hoop dat we daar nog een half jaar kunnen blijven!
We willen zelf gaan bouwen, 85% is door sponsering geregeld maar de gemeente zou met subsidie komen maar die zijn dus afwachtend op de schouw van ReddingsBrigade Nederland

Contact geweest met de VRR (Veiligheids Regio Rijnmond) hun geven aan dat er het een en ander gaat veranderen in de regio wat betreft brandweer waardoor kazerne vlaardingen weer vol komt te staan. Voor de oude ambupost tussen schiedam en vlaardingen waren ver gevorderde gesprekken maar zijn in eens afgekapt door wisseling van mensen. Nu geen speld meer tussen te krijgen.

We zijn nu dus weer druk zoekend bij bedrijven in Vlaardingen! Als iemand iets weet om te helpen hoor ik het graag!

Mark
Bootcommissie Vlaardingse ReddingsBrigade
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!