Moordvrouw Politieserie RTL 4 vanaf vrijdag 20-01-2012 om 22:20 uur

Auteur Topic: Moordvrouw Politieserie RTL 4 vanaf vrijdag 20-01-2012 om 22:20 uur  (gelezen 4479 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EdM0

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 22 januari 2012, 20:13:36
Ik sluit me hier volledig bij aan. Het enige leuke was dat er bekende plekjes te zien waren in Leeuwarden, en natuurlijk het Cambuurvaantje op de achtergrond. Dat maakt weer veel goed, dat dan weer wel  ::)


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #11 Gepost op: 22 januari 2012, 22:18:16
Ja ik heb vandaag gekeken (voordeel van een HD recorder) en het is niet echt waarheids
getrouw nee. Maar vind het een beetje de vrouwelijke versie van Baantjer. Beetje zelfde
sfeer en camerawerk, enig verschil is dat wendy wel haar wapen trekt en onze wijlen vriend
dat niet doet.

Overigens wel voor het eerst dat ik in een nederlandse serie zie dat ze met een sluipschutters
wapen schieten.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #12 Gepost op: 24 januari 2012, 12:23:57
Iets bij de deur horen en meteen wapen richten, vesten van schuimrubber, scherpschutter terwijl je niet weet wat er aan de hand is, gave knuppel na jaren in de grond.. Nee het is allemaal niet erg realistisch. Maarja, het is een vrouwenserie en de vrouwen hier vinden het geweldig dus dan zal het wel goed komen ^-^

Maar wel jammer dat mensen weer zo'n vertekend beeld van politiewerk krijgen. Niet iedereen begrijpt dat dit niet waarheidsgetrouw is.


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #13 Gepost op: 24 januari 2012, 16:41:35
@meneer  het heeft niets te maken dat het een vrouwen serie is....u bent generaliserend bezig...........  

om ook even generaliserend te zijn :   mannen vinden de film topgun fantastisch en ik zal u een geheimpje verklappen:   medewerkers van de Klu hebben zitten te gieren om deze film want daar in gebeurde regelmatig dingen die niet waar zijn, bijv. vliegen zonder de masker voor het gezicht.                

maar dat gebeurt in de meeste series   NCIS, BONES en noem ze allemaal maar op.... en in de meeste films  daar hoor ik u niet over.....  

Weet u wat u moet dien  RAMBO kijken..........dat is allemaal waar............. (volgens mij is dat een echte "mannenfilm"  waarbij de man zich zelf ziet als indd Rambo................................)    einde generalisering.............

Grappig is u banner  waar de serie  Seinpost in wordt gepromoot    daarin is alles waarheidsgetrouw?


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #14 Gepost op: 24 januari 2012, 16:52:23
Als kind voelde ik me inderdaad zo af en toe Rambo...dat zal ik niet ontkennen!  ;D
Maar, als je later groot bent, dan snap je dat een lelijke vent met een machinegeweertje en een mes niet een heel leger kan uitroeien, in een of andere jungle!  >:D


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #15 Gepost op: 24 januari 2012, 17:10:10
Als kind voelde ik me inderdaad zo af en toe Rambo...dat zal ik niet ontkennen!  ;D
Maar, als je later groot bent, dan snap je dat een lelijke vent met een machinegeweertje en een mes niet een heel leger kan uitroeien, in een of andere jungle!  >:D

En toch trok die film volle zalen: met volwassen mannen......................of denk je dat mannen zich wel realiseren dat het niet de waarheid en vrouwen bij een politieserie alles voor waarheid aannemen...............  

Ik denk dat je in beide categoriën voor "verrassingen" komt te staan


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #16 Gepost op: 24 januari 2012, 17:19:55
of denk je dat mannen zich wel realiseren dat het niet de waarheid en vrouwen bij een politieserie alles voor waarheid aannemen...
Ik denk dat je in beide categoriën voor "verrassingen" komt te staan

Ik snap vrouwen sowieso vaak niet, en anders doe ik wel alsof ik ze niet snap. Net hoe het me op dat moment uitkomt.. :D
V.w.b. die opmerking van je omtrent verassingen: Eens. En je laten verassen is niets mis mee. ;D


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #17 Gepost op: 24 januari 2012, 20:58:17
Ik bedoel hiermee 'ach wat loop ik ook te zeuren, er zijn genoeg mensen die hiervan genieten'. Ik doelde erop dat vrouwen in deze serie waarschijnlijk niet naar dat soort dingen kijken, maar juist meer naar de verhaallijn. Wellicht niet helemaal waar, maar mijn opmerking mag gewoon luchtig opgenomen worden hoor ;) Seinpost is overigens ook niet waarheidsgetrouw, maar wel een 'politieserie' waar moordvrouwen dit duidelijk minder is.
@meneer  het heeft niets te maken dat het een vrouwen serie is....u bent generaliserend bezig...........  

om ook even generaliserend te zijn :   mannen vinden de film topgun fantastisch en ik zal u een geheimpje verklappen:   medewerkers van de Klu hebben zitten te gieren om deze film want daar in gebeurde regelmatig dingen die niet waar zijn, bijv. vliegen zonder de masker voor het gezicht.                

maar dat gebeurt in de meeste series   NCIS, BONES en noem ze allemaal maar op.... en in de meeste films  daar hoor ik u niet over.....  

Weet u wat u moet dien  RAMBO kijken..........dat is allemaal waar............. (volgens mij is dat een echte "mannenfilm"  waarbij de man zich zelf ziet als indd Rambo................................)    einde generalisering.............

Grappig is u banner  waar de serie  Seinpost in wordt gepromoot    daarin is alles waarheidsgetrouw?