Gele brandweervoertuigen

Auteur Topic: Gele brandweervoertuigen  (gelezen 15782 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

maartenh

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
    • www.112alarm.com
Reactie #20 Gepost op: 22 januari 2005, 10:37:17
Bijna goed, brandweer RheDen.
Post velp. Kijk maar is oude kazerne Velp


jwpots

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 22 januari 2005, 18:11:45
Lijkt het je geen goed plan om erbij te vermelden dat je de foto van www.brandweervoertuigen.nl hebt gejat? En dat dit de website is van Lifty en dat de foto gemaakt is door Gerrit Lagerwerf ?  >:( >:( >:( >:( >:(

Joop
Joop, Je doet in je bericht overkomen dat ik de foto geplaatst heb. Het viel mij op dat de wagen niet van Rhenen was maar van Rheden. Dat de foto op www.brandweervoertuigen.nl staat wist ik niet en dat de foto van Gerrit Lagerwerf was, daar twijfelde ik aan.

Groet
Johan


jwpots

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 22 januari 2005, 18:13:38
Post velp. Kijk maar is oude kazerne Velp
Velp is toch gemeente [brandweer] Rheden.


Foto Joop

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 22 januari 2005, 21:43:29
Joop, Je doet in je bericht overkomen dat ik de foto geplaatst heb. Het viel mij op dat de wagen niet van Rhenen was maar van Rheden. Dat de foto op www.brandweervoertuigen.nl staat wist ik niet en dat de foto van Gerrit Lagerwerf was, daar twijfelde ik aan.

Groet
Johan

Hoi Johan,

Nee hoor, aan de kop van het bericht kun je zien dat ik reageerde op het bericht van Heidebrandje en niet op het bericht van jouw.
 Alleen jouw en mijn bericht kwamen redelijk kort na elkaar, dus ik denk dat ze elkaar zo gepasserd hebben.

Bovendien weet ik dat jij altijd correct omgaat met bronvermelding, dus zou ik naar jou nooit zo "kort door de bocht" zijn gegaan.

Groeten,

Joop


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #24 Gepost op: 22 januari 2005, 22:04:40
crahtender vliegveld twente, ik weet niet of ze hem nog hebben, want ze hebben wel nieuwe e-one`s

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Rene112

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 23 januari 2005, 19:36:26
Er stond niet dat het brandweervoertuigen uit Nederland moesten zijn  ;D

Daarom deze twee gele voertuigen van de brandweer van Clark County (Nevada) in de USA. Dit korps bedient een gedeelte van Las Vegas en het gebied ernaast.

Het inwoneraantal neemt hier zo snel toe (5.000 per maand!) dat elk jaar een nieuwe beroepskazerne wordt geopend!!!

Deze voertuigen zijn een ouder (eind 80'er jaren) blusvoertuig en de Heavy Rescue Unit waarmee bijzondere hv-klussen en ondersteuning bij brand wordt geleverd.

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]


Rene112

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 23 januari 2005, 19:36:56
En de Heavy Rescue Unit

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #27 Gepost op: 23 januari 2005, 19:54:16
Ben jij net als onze vriend uit rijswijk nu ook al besmet met het USA virus. Ze blijven wel gaaf trouwens.
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Rene112

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 23 januari 2005, 20:02:50
Ben jij net als onze vriend uit rijswijk nu ook al besmet met het USA virus. Ze blijven wel gaaf trouwens.

Ik denk dat ik eerder in de USA was dan Laurens ;)
Maar hij is wel veel zwaarder besmet geraakt hoor!

Gelukkig heeft hij veel mensen laten meegenieten door zijn serie reisverslagen in "Eén-één-twee" !


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #29 Gepost op: 24 januari 2005, 14:56:20
Rene, weet je toevallig ook hoe ik lid kan worden op een-een-twee eb hoe duur het is.  ::)

groetjes Robin
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!