Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?  (gelezen 80886 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Gewoon Paint, afbeeldingen kopiëren en op maat maken en als een gek inkleuren e050.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Hmmm dat doe ik ook zo goed mogelijk. Ach ja het gaat om het idee zeg ik dan maar.  :'(  :'(
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


sylvester1986

  • Gast
Je hebt PM. O0


sylvester1986

  • Gast
Met stopmatrix (Bijvoorbeeld als traffic advisor), Flitsers voor/achter en eventueel aan de zijkant.


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
opzich een leuke discussie, maar de regelgeving is al heel erg duidelijk. Er staat precies omschreven hoe een voertuig van een transportbegeleider eruit hoort te zien.
Als je dat als uitgangspunt neemt, en daarbij de overige regelgeving m.b.t. reflectiematerialen en flitsers/zwaailampen blijft er weinig over.
Persoonlijk zou ik alle voertuigen voor verkeersregelaars, uiteraard met een ontheffing hiervoor, eruit laten zien als de transportbegeleiders.
Niet weer een aparte categorie creëren.

Eenvoud (K.I.S.S.):
Politie
Kmar
Rijkswaterstaat
Provincies
Transportbegeleiders/Vkr's
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Alsjeblieft geen voorgeschreven uiterlijk voor auto's van verkeersregelaars, alsjeblieft niet!  :'(

De verkeersregelaar c.q. zijn werkgever heeft geen enkel belang bij een auto die er precies hetzelfde uitziet als zijn concurrent. De verkeersregelaar zet zijn auto immers het meest in als transportmiddel, en niet als werkmiddel. Afzettingen en/of begeleidingen m.b.v. bedrijfsauto's zeggen helemaal niets (geen enkele wettelijke basis), en bovendien zijn lang niet alle bedrijven happig op de inzet van bedrijfsauto's voor zaken als fend-off. De reden dat transportbegeleidingsvoertuigen wél uniform zijn is dat deze voertuigen wél rijdend worden ingezet. Dan speelt herkenbaarheid en de relatie met de wettelijke bevoegdheden wel een rol.

Ofwel: laat iedere verkeersregelaar lekker zijn eigen auto versieren, en gewoon parkeren op de werkplek, uitstappen en dan verkeer regelen.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Andreej

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Ik zag het volgende nieuwsbericht voorbij komen wat betreft nieuwe dienstauto's

Wat vinden jullie van het volgende:

Valt lekker op, dat fluorescerend rood, maarre, die dingen op het dak, dat lijkt me toch niet (!) de bedoeling  :|


signorfranko

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Nu met bronvermelding:

Ik zag het volgende nieuwsbericht voorbij komen wat betreft nieuwe dienstauto's

Wat vinden jullie van het volgende:



Bron: http://www.bevoegdverkeersregelaar.nl/blog/40-vkrc-kiest-voor-5x-milieu-vriendelijke-smart.html


sylvester1986

  • Gast
Valt lekker op, dat fluorescerend rood, maarre, die dingen op het dak, dat lijkt me toch niet (!) de bedoeling  :|
Is Amber met Blauwe kappen denk ik?


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Is Amber met Blauwe kappen denk ik?

Maar dan nog verboden ;)