Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?  (gelezen 80874 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Dan zou je er verstandig aan doen geen uitspraken te doen op basis van een gat in je kennis, en als je het hebt over een kap of een deksel en daar het verschil niet tussen weet, dan vraag je het eerst.  0098


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Volgens mij heb ik die observatie niet gedaan ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Gast

  • Gast
Volgens mij heb ik die observatie niet gedaan ;)

Ik heb het over kap, niet over een deksel, op dat moment wisten WE niet dat dit een deksel betrof ;)

AH, dus het WE was niet bedoeld als ook zijnde IK-kaasje...  ^-^


sylvester1986

  • Gast
Discussie over de kappen past in de topic: Lichtarmaturen op voertuigen niet meer toegestaan volgens nieuwe Regeling Voertuigen
Melding naar de mods is al gedaan O0


Koekerdt

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Waarom hebben jij en o.a. Kaasje het nou weer gelijk over wannebee gedrag ?
Ken je het bedrijf ? En zo ja op wat voor manier ?

Enrico 1972,

Je komt over alsof je meer van dit bedrijf afweet, je neemt het in ieder geval voor ze op. Weet jij toevallig waarom dit bedrijf heeft gekozen voor blauwe "deksels"?

Je lijkt het een goed besluit te vinden van ze, dus is het voor jou dan ook een goede dienstauto? (zijn we gelijk weer terug on-topic)
Vers afgestudeerd Integraal Veiligheidskunde Veiligheidscoördinator op verschillende evenementen Geïnteresseerde in alle andere vormen van veiligheid


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Zal ik als Firma zelf ook even reageren  ::)

De auto's zoals wij deze op de weg laten rijden zijn juridisch geheel juist.
Hoe we dit geregeld hebben en op basis van welke gegevens is een Interne aangelegenheid, zoals jullie wellicht kunnen begrijpen.

Waarom blauw?
Wij hebben deze bewust op de Smarts gedaan om assosiatie met Hulpverleningsdiensten zo klein mogelijk te maken (En een Smart is zo klein mogelijk  998765)
in het verleden hebben wij hebben transparante kappen op de balken gehad, dit vonden wij niet mooi.
Met Amber kappen worden de auto's erg oranje.
Omdat wij blauw in ons logo hebben wilde we de kleur blauw ook in het design terug hebben. Maar om dit in de striping te verwerken leek ons geen strak plan.
Vandaar dat we voor deze constructie gekozen hebben.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Enrico 1972,

Je komt over alsof je meer van dit bedrijf afweet, je neemt het in ieder geval voor ze op.
Weet jij toevallig waarom dit bedrijf heeft gekozen voor blauwe "deksels"?

Je lijkt het een goed besluit te vinden van ze, dus is het voor jou dan ook een goede dienstauto? (zijn we gelijk weer terug on-topic)

Koekerdt ik ken inderdaad het bedrijf en de eigenaar en ik weet 1 ding zeker het laatste wat hij wil is een wannebee uitstraling en houding.
Waarom zij voor een blauwe "deksel" hebben gekozen weet ik niet en boeit mij eigenlijk ook niet zoveel maar zoals met alle
wetten zal er best ergens een grijs gebied zijn.
En ik ben van mening dat er maar 1 instantie is die er uiteindelijk een beslissend oordeel over kan geven en dat is de rechter
mocht het ooit zo ver komen.

Of ik het een goed besluit vind lijkt mij niet zo belangrijk maar ik zou persoonlijk ook die gok wel hebben genomen maar dat
is meer omdat ik zelf best wel eens de grens van wat mag wel en wat mag niet op wil zoeken als me hoofd er naar staat.
Een goede dienstauto is een auto waar ik mij ten 1e veilig in moet voelen en die mij ten 2e van A naar B brengt eventueel
via een omweg desnoods.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Koekerdt ik ken inderdaad het bedrijf en de eigenaar en ik weet 1 ding zeker het laatste wat hij wil is een wannebee uitstraling en houding.
Waarom zij voor een blauwe "deksel" hebben gekozen weet ik niet en boeit mij eigenlijk ook niet zoveel maar zoals met alle
wetten zal er best ergens een grijs gebied zijn.
En ik ben van mening dat er maar 1 instantie is die er uiteindelijk een beslissend oordeel over kan geven en dat is de rechter
mocht het ooit zo ver komen.

Of ik het een goed besluit vind lijkt mij niet zo belangrijk maar ik zou persoonlijk ook die gok wel hebben genomen maar dat
is meer omdat ik zelf best wel eens de grens van wat mag wel en wat mag niet op wil zoeken als me hoofd er naar staat.
Een goede dienstauto is een auto waar ik mij ten 1e veilig in moet voelen en die mij ten 2e van A naar B brengt eventueel
via een omweg desnoods.

Dus je geeft zelf aan dat je het niet weet en ook geen functionele reden weet ;-)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Koekerdt

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Zal ik als Firma zelf ook even reageren  ::)

De auto's zoals wij deze op de weg laten rijden zijn juridisch geheel juist.
Hoe we dit geregeld hebben en op basis van welke gegevens is een Interne aangelegenheid, zoals jullie wellicht kunnen begrijpen.

Waarom blauw?
Wij hebben deze bewust op de Smarts gedaan om assosiatie met Hulpverleningsdiensten zo klein mogelijk te maken (En een Smart is zo klein mogelijk  998765)
in het verleden hebben wij hebben transparante kappen op de balken gehad, dit vonden wij niet mooi.
Met Amber kappen worden de auto's erg oranje.
Omdat wij blauw in ons logo hebben wilde we de kleur blauw ook in het design terug hebben. Maar om dit in de striping te verwerken leek ons geen strak plan.
Vandaar dat we voor deze constructie gekozen hebben.

Ter eerste, fijn dat je zelf reageert, dat scheeld een heel stuk onduidelijkheid.

Slim dat je er voor kiest om geen oranje EN blauw in je striping op te nemen. Daardoor kom je zeker niet te dicht in de buurt van de politie ofzo.

Over de lichtbalk: ik kan me voorstellen dat er agenten zijn die twijfelen of het toegestaan is om met deze balk te rijden, net zoals wij daar aan twijfelen. Het lijkt me tog erg vervelend om dat iedere keer, overal waar je komt, uit te moeten leggen. Iedere keer een half uur uitleggen en uitzoeken door een auto met twee personen is tog zonde van je geld als ondernemer, aangezien deze mensen per uur betaald worden (neem ik even aan). En dan heb ik het nog niet over het risico dat je daarmee te laat komt bij een klant....
Vers afgestudeerd Integraal Veiligheidskunde Veiligheidscoördinator op verschillende evenementen Geïnteresseerde in alle andere vormen van veiligheid


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Hoi Koekerdt,

Het zou kunnen dat er agenten zijn die twijfelen, maar dat zijn er gelukkig weinig.
Die paar die de constrcutie wel willen weten, kunnen bij de medewerkers een document verkrijgen welke bepaalde zaken bevat wat een half uur reduceert tot 1 minuut  998765
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat