Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1485279 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #280 Gepost op: 2 januari 2010, 19:43:14
Het rode kruis hier in de buurt had ook zijn zwaailichten eraf gereden. Ook met ongeveer dezelfde oorzaak. De garagedeur rolde vanzelf weer iets terug en toen was het baf! gelukkig binnen een paar daagies (stuk of 3) weer een nieuwe lichtbalk erop gekregen. Zo zijn ze er toch nog op vooruit gegaan (van 2 losse pitjes naar 1 balk!)

Heb er helaas geen foto van


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #281 Gepost op: 2 januari 2010, 20:47:20
Het rode kruis hier in de buurt had ook zijn zwaailichten eraf gereden...................

Mag ik vragen welke afdeling dat is?
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


112fryslan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #282 Gepost op: 2 januari 2010, 20:48:58
Eén van de nieuwste ambulances van Friesland (02-114) is gecrasht. Met de chauffeur leek het zeer ernstig. Onderstaand de link naar het artikel.
Van deze ambu hebben we op het forum veel filmpjes gezien wegens het rijden met de engelse varianten met de sirene.

http://www.hvnieuws.nl/index.php?action=1&id=2023



Nog een foto van de ambu waarop de schade/impact enz.. goed te zien is. Chauffeur vecht nog steeds voor zijn leven. De bijrijder(verpleegkundige) was slechts licht gewond.


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #283 Gepost op: 2 januari 2010, 20:56:59
Daar moeten enormen krachten zijn vrijgekomen.
Als je de foto ziet kan je je bijna niet voorstellen dat de verpleegkundige met lichte verwondingen er vanaf is gekomen.
Je ziet ook een groot verschil tussen de 9e foto van HVnieuws en deze.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #284 Gepost op: 3 januari 2010, 03:27:22
Materiaal is vervangbaar, mensen niet. Dius jou reactie vind uittermate ongepast.
gr
Mike

Mike ... kerel ... ik denk dat er wat verwarring is over de bedoeling van Adriaan1988
Volgens mij moet er een streepje achter het woord ambulance zodat je het onderstaande krijgt:

zonde van zo mooie ambulance. ik hoop dat de ambulance- en de vrachtwagen chauffeur weer beter worden.

Niet de ambulance maar de ambulancechaufeur moet beter worden.
(het was misschien wat tactischer om "zonde van zo mooie ambulance" pas als 2e te noemen maar ik denk niet dat Adriaan1988 de ambu belangrijker vond dan de chaufeur)

Maar ik kan je allergie heel goed begrijpen als je er van uit gaat dat het hatelijk bedoelt is richting de HV'er.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


handTAS

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #285 Gepost op: 3 januari 2010, 11:10:21
Hallo hallo iedereen weer zijn GBV aangezet???

Het valt me vaker op in het forum dat er op "zo''n" manier gereageerd wordt, materiaal mensen etc etc.

Natuurlijk zwaar klote voor alle betrokkenen! Maar er is niets verkeerd mee om te zeggen dat het zonde is van het materiaal. Als iemand met een porsche zich te  pletter rijdt dan is de reactie: Klote voor de inzittende en zonde van de Porsche.

Iedereen die een beetje normaal denkt weet dat een mensenleven belangrijker is dan een auto, en andere met een beetje verstand weten dat andere dat ook weten!

Ik vind het ook jammer dat een dure mooie Delfis naar de klote is. Maar het feit dat ik dat zegt betekent niet automatisch dat ik niet de betrokkenen beterschap toewens!

Dat posters in dit in dit topic over voertuigen dan in een soort verdomhoekje worden gezet vind ik ook uitermate ongepast!

Misschien moeten we anders een topic openen verletzte hulpverleners? Dan scheiden we mensen/materiaal.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #286 Gepost op: 3 januari 2010, 12:34:35
Kunnen we nu dan verder met gecrashte hulpverleningsvoertuigen??


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #287 Gepost op: 3 januari 2010, 17:52:30
Kunnen we nu dan verder met gecrashte hulpverleningsvoertuigen??
Hopelijk (voor de medehulpverleners) blijft het even rustig in dit topic.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl