Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1489486 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

HardstyleFanatic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #390 Gepost op: 10 maart 2010, 19:34:12
Ik zie een klok op de foto, waarop half 7 staat. Ik denk niet dat die in de winter zal zijn gemaakt. Tenminste, als ik nu kijk om half 7, is de zon (als die al schijnt) al bijna onder. Kan natuurlijk ook een kapotte klok zijn, maar het is maar een ideetje  ;D


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Reactie #391 Gepost op: 11 maart 2010, 17:38:19
http://www.nufoto.nl/fotos/134596/politie-neemt-roekeloos-voorrang-in-amsterdam-.html



Als je direct naar deze foto gaat op de host site en dan de afbeeldings info opvraagt, is de laatste bewerkingsdatum woensdag 25 februari 2009 13:50:45.
Dus is de foto in ieder geval van voor die datum en niet actueel (zoals al door velen geconcludeerd.)
Betreffende foto is al niet meer normaal op nufoto.nl op te vragen.
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


Politiefan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
Reactie #392 Gepost op: 21 maart 2010, 20:58:44


Rijswijk - Twee agenten kwamen zondagmiddag wel heel abrupt tot het einde van een achtervolging van twee opzittenden van een scooter. Het politievoertuig klapte tegen een brug, waarover de twee opzittenden zojuist vluchtte. Voor de politie waren de verdachtes net een brug te ver, in de meest letterlijke zin van het woord.


De achtervolging ontstond in de Treubstraat in Rijswijk. Daar werden de twee staande gehouden en werd aan de bestuurder van de scooter om zijn rijbewijs gevraagd. Kennelijk was hij niet van plan om deze te tonen, want de twee opzittenden gingen er op de scooter vandoor. Hierp werd door de surveillance eenheid de achtervolging ingezet.
Via de Ir. H.H. van Koollaan ging de achtervolging naar de Generaal Swartlaan. Hier schoten de twee op de scooter opeens rechtdoor de brug over, waarop de bestuurder van het politievoertuig door de snelheid niet op tijd meer kon remmen. Het voertuig knalde hierdoor tegen de brug. Ondanks de snelheid waarmee dit gebeurde en het feit dat er wat mensen op de brug stonden, raakte er niemand gewond.

Het politievoertuig liep zware schade op. Naar de opzittenden van de scooter zal naar alle waarschijnlijkheid nader onderzoek worden verricht.

http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/2-ongevallen/3119-een-brug-te-ver


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #393 Gepost op: 21 maart 2010, 21:21:45
zonde zeg, maargoed geluk bij een ongeluk dat ze niet de plomp in gereden zijn.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


WIS IM+

  • Iets met asfalt en witte strepen erop
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • IM is geweldige uitvinding
Reactie #394 Gepost op: 21 maart 2010, 21:47:14
Yes, A9 Akersloot als ik me niet vergis, was in ieder geval bij Akersloot

Gevalletje jammer...  handrem vergeten.????
Multidiciplinair zorgen voor een goede afloop  *** Alle uitspraken op dit forum zijn mijn persoonlijke uitspraken en meningen. ***


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #396 Gepost op: 22 maart 2010, 10:34:19
En ik maar altijd zeggen dat vluchten voor de politie niet loont. :-\

Tsja, je kunt je natuurlijk afvragen hoeveel zin het heeft om met een dienstauto achter een scooter aan te gaan ....
Óf ze gaan onderuit, of ze worden aangereden, of je rijd zelf schade .... En héél soms ''pak'' je ze
En dat voor een bekeuring van een paar euro ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ambulance 16103

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 188
Reactie #397 Gepost op: 22 maart 2010, 14:04:51
Helemaal eens met de boven genoemde opmerking 8)


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #398 Gepost op: 28 maart 2010, 12:18:44
Tsja, je kunt je natuurlijk afvragen hoeveel zin het heeft om met een dienstauto achter een scooter aan te gaan ....
Óf ze gaan onderuit, of ze worden aangereden, of je rijd zelf schade .... En héél soms ''pak'' je ze
En dat voor een bekeuring van een paar euro ...

eens...

tot ze er vandoor gaan bij een overval op een scooter...dan zul je toch moeten roeien met de riemen die je hebt...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #399 Gepost op: 28 maart 2010, 16:19:19
eens...

tot ze er vandoor gaan bij een overval op een scooter...dan zul je toch moeten roeien met de riemen die je hebt...

Dan heb je ook een hele andere doelstelling en kun je daarvoor andere middelen in gaan zetten ...
Risico's nemen voor een muldertje zie ík in ieder geval niet zitten
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !