Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland

Auteur Topic: Gecrashte hulpverleningsvoertuigen Nederland  (gelezen 1489503 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1090 Gepost op: 1 december 2011, 21:17:12
SOEST - Na een achtervolging door Soest en Baarn heeft de politie donderdag met de nodige moeite een inbreker kunnen oppakken. De man werd 's middags gezien toen hij op de Willaertstraat in Soest een laptop pikte. Hij ging er daarna vandoor in een auto.

Agenten kwamen de auto op het spoor en zetten de achtervolging in. Daarbij ontstonden meerdere aanrijdingen en raakte een politiebusje beschadigd.

Uiteindelijk liet de verdachte op de Hermesweg zijn auto achter en rende hij de wijk in. Daarop startte de politie een Burgernetactie en werd een helikopter ingezet. Die laatste spotte de verdachte in een tuin bij een huis op de Mozartlaan. Daar werd de man gearresteerd.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/409451/inbreker-opgepakt-na-auto-achtervolging.html

In het bericht staat 1 politie busje zwaar beschadigd, als ik de foto's kijk ook een Touran.
op:
http://www.112provincieutrecht.nl/index.php?option=com_rsgallery2&gid=1606

Mijn vraag welk kenteken dit voertuig heeft lijkt me AVLS nr. 3.02


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1091 Gepost op: 1 december 2011, 22:32:08
Hoorde vanmiddag dat er de afgelopen weken een aardig aantal achtervolgingen is geweest in verschillende politieregio's waarbij een aanhouding is gevolgd na geramd/geblokt te hebben met politievoertuigen. Hierbij zijn ook diverse KLPD voertuigen zwaar beschadigd/total-loss geraakt (zowel opvallend als onopvallend). Er schijnt een aardige slag te zijn geslagen in het voertuigen bestand!

Weet iemand of er bewuste keuzes worden gemaakt dit niet in de pers te brengen..... zijn toch op zich mooie resultaten?

Weet er ook iemand meer hierover?


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #1092 Gepost op: 2 december 2011, 01:04:49
Vannacht is de dienstbus van Groot-Ammers zwaar beschadigd geraakt door brand.

http://jacvers.nl/brandweergrootammers/?p=1623  

hier zijn een aantal foto's te zien van de brandweer bus
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1093 Gepost op: 2 december 2011, 01:25:40
Weet iemand of er bewuste keuzes worden gemaakt dit niet in de pers te brengen..... zijn toch op zich mooie resultaten?

Weet er ook iemand meer hierover?

Lopende onderzoeken  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1094 Gepost op: 2 december 2011, 06:41:34
SOEST - Na een achtervolging door Soest en Baarn heeft de politie donderdag met de nodige moeite een inbreker kunnen oppakken. De man werd 's middags gezien toen hij op de Willaertstraat in Soest een laptop pikte. Hij ging er daarna vandoor in een auto.

Agenten kwamen de auto op het spoor en zetten de achtervolging in. Daarbij ontstonden meerdere aanrijdingen en raakte een politiebusje beschadigd.

Uiteindelijk liet de verdachte op de Hermesweg zijn auto achter en rende hij de wijk in. Daarop startte de politie een Burgernetactie en werd een helikopter ingezet. Die laatste spotte de verdachte in een tuin bij een huis op de Mozartlaan. Daar werd de man gearresteerd.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/409451/inbreker-opgepakt-na-auto-achtervolging.html

In het bericht staat 1 politie busje zwaar beschadigd, als ik de foto's kijk ook een Touran.
op:
http://www.112provincieutrecht.nl/index.php?option=com_rsgallery2&gid=1606

Mijn vraag welk kenteken dit voertuig heeft lijkt me AVLS nr. 3.02

De fotograaf op 112Provincieutrecht heb ik gesproken. In totaal zijn 4 Utrechtse voertuigen afgevoerd door een berger uit Naarden.


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #1095 Gepost op: 3 december 2011, 20:36:38
Berichten m.b.t. ongeval ambulance op de Wernaweg afgesplitst naar een eigen topic


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Reactie #1096 Gepost op: 6 december 2011, 13:38:22
p2kflex
13:21:20 06-12-11GROUP-1PRIO : 992 341 POLITIE OEFENCIRCUIT EENDENWEG 12 LELYSTAD 8218NC Aanrijding letsel (THV: Licht) (aantal personen in object ws: 1)
0700012BRW Veiligheidsregio Flevoland (OvD Midden) (Alarmcode)
0700028BRW Veiligheidsregio Flevoland (OvD Midden) (Infocode)
0700560BRW Lelystad (Kazerneploeg)
0700570BRW Lelystad (Kazernealarm)


WWEMV? Hopelijk niets ernstig


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #1097 Gepost op: 6 december 2011, 18:34:17
Citaat
6-12-2011, Eindhoven, Noord-Brabantlaan; Auto arrestatieteam betrokken bij ongeval

Een auto van het arrestatieteam is dinsdagmiddag op de Noord-Brabantlaan in Eindhoven betrokken geraakt bij een ongeval. De aanrijding gebeurde rond 12.30 uur nabij het Evoluon op de kruising met de Beukenlaan. De BMW was onderweg naar een inzet toen deze rijdend over de busbaan in botsing kwam met een andere auto. De bestuurster van die auto raakte gewond en moest door de brandweer uit haar benarde positie worden bevrijd. Ze is met onbekend letsel overgebracht naar het ziekenhuis, de politieman bleef bij de aanrijding ongedeerd. De politie doet nog onderzoek naar de volledige toedracht van het ongeval en de rol van de undercover politiewagen daarin.

Bron+foto's en video


sylvester1986

  • Gast


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1099 Gepost op: 6 december 2011, 20:34:37
Is geen BMW 5 maar een 3 serie ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !