Plaats hier foto's van Ford voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Ford voertuigen  (gelezen 206242 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jwpots

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 7 februari 2005, 20:32:23
Guus,


Trouwens, Thames Traders waren ook Fords, hoor

Groeten,

Joop

En zolas Joop al opperde, en daar heeft hij helemaal gelijk in, de ThamesTrader was ook een produkt van Ford. Deze is van Wester Koggenland, korps Ursum.

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]


mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #21 Gepost op: 8 februari 2005, 06:10:33
Brandweer Temse (België)





Mvg,


Siebert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
Reactie #22 Gepost op: 8 februari 2005, 08:09:26
En deze mag dan natuurlijk ook niet ontbreken. De Ford van Brandweer Bedum (1929).


BrandBase.org

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 110
    • BrandBase.org
Reactie #23 Gepost op: 10 februari 2005, 13:30:34
Een Ford van wat verder weg, het eiland St. Thomas.

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]
Groeten, Eric de Sain www.BrandBase.org


maartenh

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
    • www.112alarm.com
Reactie #24 Gepost op: 10 februari 2005, 13:34:49
Deze heeft in Dieren gestaan. Heeft zelf nooit dienst gedaan daar. Hij is inmiddels verkocht (wegens ruimte gebrek)


belg

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #25 Gepost op: 11 februari 2005, 21:13:02
deze ex-Dieren is gekocht door een carnavalclub uit Aalst (B)die hem echter intakt heeft gelaten en deze verhuurt voor feesten
dit zijn kenissen van de PFB en stond samen met onze voertuigen op de static show op 21 juli 2004 te Brussel ter gelegenheid van de Nationale Feestdag
een zeer mooie wagen


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #26 Gepost op: 26 februari 2005, 09:36:52
een stukje vergaande glorie. de Ford autospuit van het inmiddels ook al opgeheven korps Bloemendaal. een korps waar ik goede herinneringen aan heb en nu net als mijn oude werkgever opgeheven. trouwens heeft er nog iemand anders foto's van oude voertuigen van Bloemendaal. zo als de voor de oorlogse Magirus AS en de AL, de na de oorlogse jeep en Ford autospuiten en niet te vergeten de Magirus-Deutz tankautospuiten. trouwens wat een indrukwekkende voorbouwpomp had dit voertuig.
mvg
Louis

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Rene112

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 28 februari 2005, 20:29:39
een stukje vergaande glorie. de Ford autospuit van het inmiddels ook al opgeheven korps Bloemendaal. een korps waar ik goede herinneringen aan heb en nu net als mijn oude werkgever opgeheven. trouwens heeft er nog iemand anders foto's van oude voertuigen van Bloemendaal. zo als de voor de oorlogse Magirus AS en de AL, de na de oorlogse jeep en Ford autospuiten en niet te vergeten de Magirus-Deutz tankautospuiten. trouwens wat een indrukwekkende voorbouwpomp had dit voertuig.
mvg
Louis

Hoi Louis,

Volgens mij heb ik van Bloemendaal op de foto :
- de oude Daf autospuit (bevindt zich volgens mijn informatie nu bij een particulier in Brabant)
- een oude landrover
- 2 magirus tankautospuiten
- en de voertuigen die tot 1 januari 2005 in gebruik waren.....

groeten,
René de Caluwé


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #28 Gepost op: 28 februari 2005, 21:14:57
Rene

van deze voertuigen heb ik zelf ook de foto's. zeker als die Landrover de 805 was. zeer bekende wagen. weet het alleen niet zeker van een van de Magirus-Deutz TSen,
volgens mijn hebben we er drie gehad en ik heb er maar van twee de foto's. en de oude DAF deed toen de tijd dienst op PZ. maar bedankt voor de reactie en aub geef even door van welke Magirussen je foto's heb.
mvg
Louis 
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


LindaB

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 28 februari 2005, 21:20:27
En een mooie FordF5 van de brandweer Enkhuizen in mooie shoowroomconditie.

Johan

Haha, ik wilde deze al bijna gaan plaatsen maar dat hoeft dus niet meer, beauty he... :)