Plaats hier foto's van Ford voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Ford voertuigen  (gelezen 209949 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #320 Gepost op: 16 mei 2006, 21:32:24
maar daar moet je wel speciale stoplichten voro hebben neem ik aan? neem niet aan dat ie op elk stoplicht werkt?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #321 Gepost op: 16 mei 2006, 21:48:22
Ik bedoelde eigenlijk waar dat ding dan moest zitten. Maar heb alles inmiddels al gevonden.  ;) Sommige brandweervoertuigen in de provincie Utrecht maken ook gebruik van dit systeem.

aaaah  ;)  :)  :) misverstandje !!

En ik vermoed, maar weet niet zeker, dat in Utrecht het systeem werken zal. In Nijmegen hebben ze ook zo'n systeem maar ik heb geen idee of ze identiek zijn, op elkaar werken, en of ze de stoplichten op rood of groen zetten.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #322 Gepost op: 16 mei 2006, 23:20:42
Oproer interventiewagen politie België

http://i4.photobucket.com/albums/y136/keggen/Transit.jpg
Pfft.... ik hoop serieus dat de leiding van de Kmar dit niet ziet... anders worden onze transits ook zo uitgerust... en die zijn echt niet handig als ME-voertuig... kost elke keer een dag om vanbinnen om te bouwen :-\ en die van ons hebben nog handvatten aan de zijkant ook :-X
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #323 Gepost op: 17 mei 2006, 17:58:56
Vinden jullie het erg als IK het nu echt niet meer snap. Maar ik begrijp wel dat het een bijzondere lichtbalk is op een nieuwe auto. Voor de liefhebbers nog even een 100% van de balk.  ;D



[verwijderd door de beheerder]


Gast

  • Gast
Reactie #324 Gepost op: 17 mei 2006, 23:57:17
Vinden jullie het erg als IK het nu echt niet meer snap. Maar ik begrijp wel dat het een bijzondere lichtbalk is op een nieuwe auto. Voor de liefhebbers nog even een 100% van de balk.  ;D

Geeft niks :) ieder een gek op zijn eigen gebied ;) Ik heb voor mijn eigen gemoedsrust even gebeld met mijn contactpersoon die deze balken goed kent. Er zijn inderdaad voor het Utrechtse korps een aantal van deze balken op verzoek gebouwd. Waar de auto's uiteindelijk ingedeeld zijn met deze balken wist hij niet, maar hooguit 12 van deze modellen zijn er gemaakt, in ieder geval als proef om te kijken of er net zoals de ambulance bepaalde resultaten gehaald kunnen worden.
Ik heb geen idee welke, ik ga niet gokken maar ALS ik zou gokken dan gok ik op betere verkeersdoorstroming en snellere aanrijd-tijden


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #325 Gepost op: 19 mei 2006, 18:20:07
RAVU Opleidingen


Nurse powerrrrr


miv

  • Gast
Reactie #326 Gepost op: 19 mei 2006, 19:38:39
ik weet dat er opleidingen op de zijkant staan. maar wat doen ze precies met dat busje


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #327 Gepost op: 19 mei 2006, 19:40:10
ik weet dat er opleidingen op de zijkant staan. maar wat doen ze precies met dat busje

Geen idee  ;D ;D
Nurse powerrrrr


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #328 Gepost op: 19 mei 2006, 19:41:15
Spullen/ personeel vervoeren voor opleidingen en oefeningen.


jacky x

  • verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 250
Reactie #329 Gepost op: 20 mei 2006, 14:06:07




Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma