Plaats hier foto's van Ford voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Ford voertuigen  (gelezen 206259 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #40 Gepost op: 21 juni 2005, 19:36:46
Ford Galaxy van de Regionale brandweer Fryslan

[verwijderd door de admin]
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #41 Gepost op: 21 juni 2005, 19:41:08
ford transit brandweer Dinkelland

[verwijderd door de admin]
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


flupke

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 21 juni 2005, 19:44:25
Transit zijn leuke busje hebben ze hier een tijdje geleden ook een aangeschaft (brw Deurne) maar vin het wel zonde dat ze er dan niet wat leukere velgen onder leggen


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #43 Gepost op: 23 juni 2005, 12:38:11
ford transit gefotografeerd op vliegbasis Twente


OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #44 Gepost op: 25 juni 2005, 15:18:16
Personeelswagen Kruibeke



Mvg,


Niels.

  • Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 732
Reactie #45 Gepost op: 25 juni 2005, 17:45:19
Personeelswagen Kruibeke



Mvg,
Mooie kleur:P


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #46 Gepost op: 25 juni 2005, 17:46:53
het oude busje van brandweer hierden (gehucht naast harderwijk ;D) was meer paars dan rood :-X


jwpots

  • Gast
Reactie #47 Gepost op: 1 juli 2005, 18:55:28
Bijgaand een mooie FordF.. die tot camper is verbouwd en die volgens de opschriften van de brandweer Maartensdijk moet zijn. Maar zover ik weet heeft Maartensdijk nooit een dergelijk voertuig gehad. Wie kan mij meer vertellen over dit voertuig ?

Alvast bedankt,
groet
Johan

[verwijderd door de admin]


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #48 Gepost op: 1 juli 2005, 20:32:18
Johan

dit was een van de vier Reddingwagens van de Nederlandse Spoorwegen. deze wagens kwam in 1956 in dienst en werden in 1972 vervangen. net als deze die toen bij een particulier in Maartensdijk terecht kwam. het ging hier om een Ford F500 met een carrosserie van Medema-Appingedam. een bedrijf wat beter bekend was voor zijn autobuscarrosserieen. het systeem met reddingwagens is nu verlaten en men gebruikt nu bij Nedtrain (de opvolger van het onderhoudsbedrijf van de Nederlandse Spoorwegen) een Volvo vrachtwagen met hierop een drietal containers die van spoorwielen zijn voorzien. in de jaren tachtig was deze wagen vaak te zien op optochten. waar hij nu is, is mijn niet bekend.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


jwpots

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 1 juli 2005, 20:35:23
Johan

dit was een van de vier Reddingwagens van de Nederlandse Spoorwegen. deze wagens kwam in 1956 in dienst en werden in 1972 vervangen. net als deze die toen bij een particulier in Maartensdijk terecht kwam. het ging hier om een Ford F500 met een carrosserie van Medema-Appingedam. een bedrijf wat beter bekend was voor zijn autobuscarrosserieen. het systeem met reddingwagens is nu verlaten en men gebruikt nu bij Nedtrain (de opvolger van het onderhoudsbedrijf van de Nederlandse Spoorwegen) een Volvo vrachtwagen met hierop een drietal containers die van spoorwielen zijn voorzien. in de jaren tachtig was deze wagen vaak te zien op optochten. waar hij nu is, is mijn niet bekend. 

Louis,
Weer bedankt voor je info  :D :D

Johan