Plaats hier foto's van Ford voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Ford voertuigen  (gelezen 206254 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #900 Gepost op: 13 juli 2008, 04:58:16
Nachtelijk plaatje van een Fordje uit Terneuzen



Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #901 Gepost op: 25 juli 2008, 13:08:37


Politie op het eiland Bali


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #902 Gepost op: 26 juli 2008, 18:37:15
Met toestemming van de MBK-hyve gehaald, staat ook op m'n eigen hyve.

Oorspronkelijke Bron: www.112diensten.nl



Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #903 Gepost op: 26 juli 2008, 19:42:44
Ford van het MBK even samengevoegd met het Ford topic. Tevens even IMG-tags geplaatst.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #904 Gepost op: 26 juli 2008, 19:50:00
Thnks!  ;)

Ja dat met die tags...zegt mij niets...?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #905 Gepost op: 26 juli 2008, 20:09:40
Thnks!  ;)

Ja dat met die tags...zegt mij niets...?

Boven in alle boards staan wat handige tips & tric's

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,13713.0.html

Boven de smiley's staan allerlei tekentjes, eentje daar van is een schilderijtje (naast het kleuren pallet en het wereldbolletje), dan verschijnen de [img ] [ /img] haken. De link daar tussen zetten en de foto is zichtbaar.

Houd overigens wel rekening met de copyrights van bepaalde website's  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #906 Gepost op: 26 juli 2008, 20:15:34
Dank je Jerommeke. Ga mij er morgen eens over buigen. Ow en met copyrights heb ik weinig te maken, heb zelf pc vol staan met rommel. Maar da's allemaal prive.  :-X Haha maar af en toe plemp ik wel wat leuks neer. Leuke site. Have a nice weekend!!


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #907 Gepost op: 27 juli 2008, 00:02:57
Met toestemming van de MBK-hyve gehaald, staat ook op m'n eigen hyve.

Oorspronkelijke Bron: www.112diensten.nl

http://i44.photobucket.com/albums/f4/WalterSrad/DienstvoertuigMBK.jpg?t=1217090064
Dank je Jerommeke. Ga mij er morgen eens over buigen. Ow en met copyrights heb ik weinig te maken, heb zelf pc vol staan met rommel. Maar da's allemaal prive.  :-X Haha maar af en toe plemp ik wel wat leuks neer. Leuke site. Have a nice weekend!!

Ha Dinges,

Welkom op het forum. Grappig om hier een door mij gemaakte foto terug te zien :)
Deze heb ik in 2005 gemaakt op de vlootdagen in Den Helder. Paar weken terug met de marinedagen van dit jaar weer zien rijden; nu heeft dit voertuig een ander zoeklicht (zo'n witte die de spoorwegpolitie ook heeft).

Zoals je in m'n profiel kunt zien is 112diensten.nl mijn (ernsitg verwaarloosde) website. En ik heb nooit toestemming gegeven voor het gebruik van de foto, maar ik doe daar verder niet zo moeilijk over. Zolang het voor hobbymatig gebruik is (zoals Hyves pagina's) en de bron staat vermeld, kan ik me er niet heel druk om maken.

Zal binnenkort nog wat foto's van MBK materieel plaatsen (waaronder de bootjes en de transit met wagenparknummer 3).
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #908 Gepost op: 27 juli 2008, 06:17:27
Ai betrapt...  :o  Wat is het wereldje toch klein.  ;D Leuk als je nog meer foto's hebt, en die natuurlijk wil posten. Heb zelf ook foto's uit Den Helder, opleiding daar gehad. Maar op allemaal staat wel een collega, dus post ik hier niet. Maar tof van je dat je de MBK foto laat staan. Althans, dat je er niet zo'n moeite mee hebt.  O0


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #909 Gepost op: 27 juli 2008, 11:42:28
Ik hoop dat de foto's ook voor jullie zichtbaar zijn, want ik heb ze op een andere manier moeten uploaden dan ik gewend ben. (huisleverancier Putfile werkt al dagen niet mee... >:()

PS: Ik heb bij de eerste foto maar even het vlaggetje gerepareerd en de birdcrap van van de auto af gehaald ;)








Het bootje zet ik hier ook maar even neer, om het MBK spul netjes bij elkaar te hebben (al hoort het eigenlijk in een ander topic).

Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s