GRIP 1 Twee auto's te water (zes inzittenden overleden) A35 Re 49,6 - Bornerbroek 05-02-2012

Auteur Topic: GRIP 1 Twee auto's te water (zes inzittenden overleden) A35 Re 49,6 - Bornerbroek 05-02-2012  (gelezen 30167 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Bij het ongeval is GEEN traumahelikopter ter plaatse geweest. Deze (LL4) is later op de avond geland bij het ziekenhuis in Almelo, om daar een arts af te zetten. Wel is het Mobiel Medisch Team ter plaatse geweest per ambulance. Verder is er ook een ambulance uit IJssel-Vecht ter plaatse geweest.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Bij het ongeval is GEEN traumahelikopter ter plaatse geweest. Deze (LL4) is later op de avond geland bij het ziekenhuis in Almelo, om daar een arts af te zetten. Wel is het Mobiel Medisch Team ter plaatse geweest per ambulance. Verder is er ook een ambulance uit IJssel-Vecht ter plaatse geweest.

excuses. Verkeerd begrepen. Lees nu dat de heli op een akker net buiten de WMB is geland. Dit was een akker nabij de Buizerd, te Almelo


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Bij het ongeval is GEEN traumahelikopter ter plaatse geweest. Deze (LL4) is later op de avond geland bij het ziekenhuis in Almelo, om daar een arts af te zetten. Wel is het Mobiel Medisch Team ter plaatse geweest per ambulance. Verder is er ook een ambulance uit IJssel-Vecht ter plaatse geweest.

Welke MMT is dat geweest? Die uit Nijmegen?


cornevdijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,777
Welke MMT is dat geweest? Die uit Nijmegen?

Groningen
 [URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?i


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Groningen

Volgens mij is er een MMT vanuit Enschede, of die van Almelo gekomen.


Laurens1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Bij het ongeval is GEEN traumahelikopter ter plaatse geweest. Deze (LL4) is later op de avond geland bij het ziekenhuis in Almelo, om daar een arts af te zetten. Wel is het Mobiel Medisch Team ter plaatse geweest per ambulance. Verder is er ook een ambulance uit IJssel-Vecht ter plaatse geweest.

Hij is wel ter plekke geweest bij het ongeval maar heeft geen patiënten vervoerd, maar inderdaad alleen de arts afgezet.


Laurens1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Welke MMT is dat geweest? Die uit Nijmegen?

Groningen van de Lifeliner 4 was er volgens mij.
Dit weet ik niet zeker.


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Groningen van de Lifeliner 4 was er volgens mij.
Dit weet ik niet zeker.

Zou wel iets logischer zijn. Heli zet arts af bij ongeval, arts gaat mee met ambu naar ZKH in Almelo, heli naar Almelo om arts op te halen.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Zou wel iets logischer zijn. Heli zet arts af bij ongeval, arts gaat mee met ambu naar ZKH in Almelo, heli naar Almelo om arts op te halen.
Maar zo is het niet gegaan. Persoon is vervoerd per ambulance naar ZGT Almelo. `s Avonds laat is daar de Lifeliner 4 geland, heeft de arts afgezet. Deze arts is meegegaan in een ambulance met een slachtoffer naar het UMCG. Bij het ongeval zelf is geen traumahelikopter geweest.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Maar zo is het niet gegaan. Persoon is vervoerd per ambulance naar ZGT Almelo. `s Avonds laat is daar de Lifeliner 4 geland, heeft de arts afgezet. Deze arts is meegegaan in een ambulance met een slachtoffer naar het UMCG. Bij het ongeval zelf is geen traumahelikopter geweest.

Ah kijk! Duidelijk. Nu alleen nog benieuwd of er een MMT bij het ongeval is geweest (En zo ja, welke?).