Wat voor een kleding draag jij als verkeersregelaar/weginspecteur tijdens het koude weer.

Auteur Topic: Wat voor een kleding draag jij als verkeersregelaar/weginspecteur tijdens het koude weer.  (gelezen 12407 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Ben nog op zoek naar een paar goede stevige werkschoenen voor mijn nieuwe baan als verkeersregelaar.
Heb momenteel deze op het oog, nadeel is de stalen neus en zoolplaat, ivm koude. Suggesties voor een goede schoen?

http://www.shop4-werkschoenen.nl/products/Werkschoenen-Haix-Airpower-X1-%252d-S3-.html

De rest van de kleding wordt door de baas verstrekt, alleen de schoenen niet.

Ik draag dit merk, loopt heerlijk.
http://www.google.nl/search?q=thinsulate+schoenen&hl=nl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=1yxZT4uxEIK_8wOo4PGADw&sqi=2&ved=0CJUBELAE&biw=1024&bih=536



sylvester1986

  • Gast
Citaat van: piet60 link=msg=1006833 date=1331244494
Ik draag dit merk, loopt heerlijk.
http://www.google.nl/search?q=thinsulate+schoenen&hl=nl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=1yxZT4uxEIK_8wOo4PGADw&sqi=2&ved=0CJUBELAE&biw=1024&bih=536


Deze lijken op mijn Magnums en die lopen ook heerlijk, alsof ik sportschoenen aan heb.


BVR den haag

  • verkeersregelaar, medewerker tramspoorveiligheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Ik draag
termolange broek
werkbroek
Eventueek regen broek
Termolangemouw t shirt
Polo van werk
eigen snowboardjas
werkjas
hesje
beany
Termo sokken
woll. Inlegzool in werkschoenen

Ook balangrijk!(geleerd van collega ex-marinier)
blijven bewegen
elk uur wat eten al is het plak ontbijtkoek,

variabel hoe. Koud het Is en weertype pas ik het aan
Soms heb ik het idee dat er in nederland als je een auto koopt. Gelijk een rijbewijs erbij kado krijgt. Kom op je wilt me toch niet zeggen dat al deze


sylvester1986

  • Gast
Ik heb zelf nog nooit met heel koud weer verkeergeregeld, maar ik zou denk ik het volgende dragen als het echt heel koud is.
 - Thermobroek
 - Werkbroek
 - Thermo shirt
 - Coltrui
 - Werkjas
 - Hesje
 - Magnum schoenen
 - Handschoenen
 - Muts

Het scheelt dat ik het niet gauw koud heb.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Iemand nog tips voor thermokleding?
Hobby Bobby eenheid Den Haag


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Uit de kledingwinkel van de vtsPN. Die zit erg lekker en is goed warm! Ben lang eigenwijs geweest om het niet te dragen maar een keer toch gedaan en helemaal om.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


BVR den haag

  • verkeersregelaar, medewerker tramspoorveiligheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Lidel aldi (meestal rond november in actir)en zeeman hebben zelfs termo onderkleding,
die van de 1e twee zijn erg goed die van zee man ook maar
dan moet het niet vriezen.
Soms heb ik het idee dat er in nederland als je een auto koopt. Gelijk een rijbewijs erbij kado krijgt. Kom op je wilt me toch niet zeggen dat al deze


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Citaat van: BVR den haag link=msg=1206302 date=1380711827
Lidel aldi (meestal rond november in actir)en zeeman hebben zelfs termo onderkleding,
die van de 1e twee zijn erg goed die van zee man ook maar
dan moet het niet vriezen.
Heb het wel over hoge kwaliteit, niet de B-lijn ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Dat spul van de lidl en Aldi is grappig, maar het moet niet echt koud worden.
Als je serieus buiten werkt, ga naar een buitensportzaak, en koop gewoon goed spul, kost absoluut veel meer, maar is wel warm, ook midden in de nacht bij -20 bijvoorbeeld.
Als het echt koud is, draag ik nder het oranje pak een thermobroek van het merk Marmot met thermohemd en thermotrui, en een paar hoge Magnums met goeie thermosokken van Falken.
Allemaal gruwelijk duur spul, maar je hebt er jaren plezier van, en het is daadwerkelijk warm.


BVR den haag

  • verkeersregelaar, medewerker tramspoorveiligheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
dat zeeman ding heb ik een keer gekocht uit noodzaak omdat het een spoedklus was en ik alleen jack en overjas mee had.
heeft me toen gered maar idd bij onder nul moet je beter spul  hebben.


tot nu toe heb ik met spullen van lidl en aldi nooit problemen gehad.
is vaak duitse makerlij wat over het algemeen degelijk is.
ik heb voor ik het destijd kocht eerst ervaringen opgezocht over de kleding.
op diverse motorforums als ik aleen maar goede reacties.

oke (semi)-proffessioneel zal vast wel beter zijn maar voor de kleinere portomonee is lidl zeker een aanrader
Soms heb ik het idee dat er in nederland als je een auto koopt. Gelijk een rijbewijs erbij kado krijgt. Kom op je wilt me toch niet zeggen dat al deze