Wat voor een kleding draag jij als verkeersregelaar/weginspecteur tijdens het koude weer.

Auteur Topic: Wat voor een kleding draag jij als verkeersregelaar/weginspecteur tijdens het koude weer.  (gelezen 12463 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Het zal vast werken, maar zeker voor iemand die langere tijd redelijk stil moet staan lijkt het me nuttig om zo goed mogelijk spul aan te schaffen, het gaat ook absoluut langer mee, en blijft ook na een paar keer wassen isoleren.
Een nuttige investering, geloof me.  O0


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Citaat
oke (semi)-proffessioneel zal vast wel beter zijn maar voor de kleinere portomonee is lidl zeker een aanrader
Hm, eens langs gaan daar. Voor morgen ff snel eentje bij de Action gehaald, benieuwd wat wordt.  
Bij een zaak voor beroepskleding nieuwe VKR-parka gehaald met thermovoering. Scheelt een stuk bij die ik eerst had enkel met  uitrits- fleesvest in.
Die was enkel hydrowear en kou trok erdoor. Goed nu voor de zomerperiode als regenjas.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Citaat van: piet60 link=msg=1228348 date=1386971099
(...)
Bij een zaak voor beroepskleding nieuwe VKR-parka gehaald met thermovoering. Scheelt een stuk bij die ik eerst had enkel met  uitrits- fleesvest in.
Die was enkel hydrowear en kou trok erdoor. Goed nu voor de zomerperiode als regenjas.
Bij die Hydrowear parka kan het fleecevest er ook in, dan heb je een gevoerde jas ;) En die parka kan ook worden voorzien van een thermovoering voor zo'n 25 euro, dan ben je helemaal klaar, parka met thermovoering plus fleecevest. Een betere parka dan die van Hydrowear kun je op de markt niet krijgen....  ::)
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Citaat van: Lt. Col. Me link=msg=1228358 date=1386975293
Bij die Hydrowear parka kan het fleecevest er ook in, dan heb je een gevoerde jas ;) En die parka kan ook worden voorzien van een thermovoering voor zo'n 25 euro, dan ben je helemaal klaar, parka met thermovoering plus fleecevest. Een betere parka dan die van Hydrowear kun je op de markt niet krijgen....  ::)
I second that! ( als je het zo schrijft tenminste )
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Iets over kleding bij warm weer. Vandaag ff die nieuwe 98% katoen broek (zwart) uitproberen. Wel geen worker model met zijzakken, maar kunnen er altijd opgezet worden. Gaat vooral omdat katoen minder plakt bij dit weer. Ben benieuwd.