Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso overleden 12-08-2013

Auteur Topic: Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso overleden 12-08-2013  (gelezen 55490 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Collin1974

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
Reactie #40 Gepost op: 17 februari 2012, 17:10:59
pppfff wat een ophef? eigen schuld dikke bult als er word aangegeven lawine gevaar en je ga buiten de piste lopen? Dan kan ik geen medelijden met je hebben. Het ziekenhuis word afgesloten? wat is dat voor onzin ik mankeer iets maar moet uitwijken naar een ander ziekenhuis omdat meneer de Prins
zo eigenwijs is om buiten de piste te gaan lopen

Jeetje wat kortzichtig. Dus als iemand zich zelf in de fik steekt spuit je ook de andere kant op?? 98uiye 98uiye


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #41 Gepost op: 17 februari 2012, 17:11:21
pppfff wat een ophef? eigen schuld dikke bult als er word aangegeven lawine gevaar en je ga buiten de piste lopen? Dan kan ik geen medelijden met je hebben. Het ziekenhuis word afgesloten? wat is dat voor onzin ik mankeer iets maar moet uitwijken naar een ander ziekenhuis omdat meneer de Prins zo eigenwijs is om buiten de piste te gaan lopen

Iets respectvoller zou best mogen. Allereerst is het nog niet bevestigd dat het buiten de piste was... Daarnaast wil dit helemaal niet zeggen dat het ziekenhuis is afgesloten voor een ieder.... Hooguit voor mensen die daar niets te zoeken hebben. Ik neem aan dat je met verwondingen daar gewoon naar binnen kan voor hulp.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #42 Gepost op: 17 februari 2012, 17:16:24
Jeetje wat kortzichtig. Dus als iemand zich zelf in de fik steekt spuit je ook de andere kant op?? 98uiye 98uiye

Het is helemaal geen kortzuchtige reactie van brandweerman511.
Het is gewoon de realiteit en als jij er zo aan toe bent dan komt het niet in de pers maar omdat het een zoon van het koningshuis is wordt het gelijk opgeblazen allemaal en duikt iedereen erop omdat we nieuwsgierig zijn.

Laten we wel wezen een gewaarschuwd mens telt voor 2. Mij zal het een zorg zijn of hij het overleeft of niet maar er zijn mensen die het wel erg vinden. Maar nogmaals was het iemand anders geweest die niet bekend zou zijn dan is er niet zo'n ophef.

Heb het zelf wel even aangepast want de tekst die geplaatst was staat mij niet aan.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #43 Gepost op: 17 februari 2012, 17:16:54
Hier de volledige verklaring van de RVD: "Naar aanleiding van het ongeval van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee dat volgens de behandelend artsen pas over enkele dagen een prognose kan worden gegeven. Op dit moment is zijn toestand stabiel, maar hij is niet buiten levensgevaar. Hare Majesteit de Koningin en Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Mabel zijn bij Prins Friso."

by Redactie NU.nl edited by Redactie NU.nl 5:10 PM

http://www.nu.nl/binnenland/2743650/live-toestand-prins-friso.html
Samen sterk in de hulpverlening!


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #44 Gepost op: 17 februari 2012, 17:33:53
Het is erg dat dit nog steeds gebeurt, of het nou iemand van koninklijke familie is of niet.
Sterkte

Volgens mij is hij geen lid van koninklijke huis
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


Piles

  • Geďnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #45 Gepost op: 17 februari 2012, 17:35:48
Voor al de "eigen schuld"-roepers:
Updates van nos.nl, blijkbaar waren ze aan het skiën in een gebied waar wel gewoon geskied mocht worden.

15.56 uur: Anderen ongedeerd
De andere personen met wie Friso aan het skiën was, zijn ongedeerd, meldt het ANP na een gesprek met burgemeester Ludwig Muxel van Lech. De groep skiede buiten de piste op een flank waar wel geskied mocht worden, aldus Muxel. Volgens de burgemeester is het slachtoffer overgebracht naar een ziekenhuis in Innsbruck. Over zijn gezondheidstoestand wilde Muxel niets zeggen.

Volgens mij is hij geen lid van koninklijke huis
Niet meer inderdaad.


gerritsen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
  • Brandweer
Reactie #46 Gepost op: 17 februari 2012, 18:18:27
Het is helemaal geen kortzuchtige reactie van brandweerman511.
Het is gewoon de realiteit en als jij er zo aan toe bent dan komt het niet in de pers maar omdat het een zoon van het koningshuis is wordt het gelijk opgeblazen allemaal en duikt iedereen erop omdat we nieuwsgierig zijn.

Laten we wel wezen een gewaarschuwd mens telt voor 2. Mij zal het een zorg zijn of hij het overleeft of niet maar er zijn mensen die het wel erg vinden. Maar nogmaals was het iemand anders geweest die niet bekend zou zijn dan is er niet zo'n ophef.

Heb het zelf wel even aangepast want de tekst die geplaatst was staat mij niet aan.

Vind persoonlijk dit een opmerking van iemand met het denkvermogen van een fruitvlieg,en dan vooral de opmerking of dat ie het overleefd of niet zal mij een zorg zijn,man schaam je
vanaf 1-1-2014 ex vrijwillige brandweerman


Gast

  • Gast
Reactie #47 Gepost op: 17 februari 2012, 18:23:53
Eenieder mag van het Koningshuis vinden wat hij/zij ervan vindt, dat is ieders goed recht. Het hier ventileren of tegen elkaar uitspelen dient echter geen enkel doel.
Feit is dat er nu twee jonge kinderen in angst leven dat hun pappie het misschien niet redt, dáár gaan mijn gedachten naar uit, niet of het een Prins is of niet. Een beetje menselijkheid heeft eenieder hier toch nog wel in zijn donder??


Collin1974

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
Reactie #48 Gepost op: 17 februari 2012, 18:26:38
Eenieder mag van het Koningshuis vinden wat hij/zij ervan vindt, dat is ieders goed recht. Het hier ventileren of tegen elkaar uitspelen dient echter geen enkel doel.
Feit is dat er nu twee jonge kinderen in angst leven dat hun pappie het misschien niet redt, dáár gaan mijn gedachten naar uit, niet of het een Prins is of niet. Een beetje menselijkheid heeft eenieder hier toch nog wel in zijn donder??

JUIST!!!


gerritsen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
  • Brandweer
Reactie #49 Gepost op: 17 februari 2012, 18:29:43
helemaal juist
vanaf 1-1-2014 ex vrijwillige brandweerman