Crashtenders en andere luchthaven-/luchtmachtbrandweer

Auteur Topic: Crashtenders en andere luchthaven-/luchtmachtbrandweer  (gelezen 332881 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

brw_sluis

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 19 augustus 2005, 18:53:32
Die uitlaat rookt nogal ja ;) Zit wat pit in die dingetjes denk ik ;D


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #51 Gepost op: 19 augustus 2005, 19:00:42
Ja, echt wel, hij heeft een topsnelheid van 125 km/u, acceleratievermogen van 0-80 km/h in ca. 25 seconden en een motor van 1005 pk. waar hij alles mee doet. 8) ;)
Groeten, Colin


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #52 Gepost op: 19 augustus 2005, 19:01:47
Is dat dan zo erg? ??? Op Woensdrecht oefenen ze wel milieuvriendelijk, daar wordt propaangas gebruikt en het bluswater kan later weer hergebruikt worden.

nee maar meot je de politie horen als je een vuurkorf aansteekt met EEN plank gelakt hout!!

en onder deze bus zitten zelfs de banden nog, dus ik vind dat hij wel gelijk heeft
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #53 Gepost op: 19 augustus 2005, 19:08:04

nee maar meot je de politie horen als je een vuurkorf aansteekt met EEN plank gelakt hout!!

en onder deze bus zitten zelfs de banden nog, dus ik vind dat hij wel gelijk heeft
we zullen int vervolg bij een echte brand ook even de banden en andere millieubelastende zaken verwijderen ,is ook beter voor het millieu.


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #54 Gepost op: 19 augustus 2005, 19:09:17
Die is goed. ;D ;D Ik ben ook voor een goed milieu hoor maar je kan het ook overdrijven.
Groeten, Colin


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #55 Gepost op: 19 augustus 2005, 19:17:34
Die is goed. ;D ;D Ik ben ook voor een goed milieu hoor maar je kan het ook overdrijven.
ja vandaar dat er brandweermensen verplicht moeten afreizen naar het buitenland om nog een beetje realistisch te kunnen oefenen,alleen maar doordat gezwets over dat eeuwige millieu.Kom eerst een met z,n allen uit die auto in plaats elke ochtend braaf in de file te gaan staan met draaiende motor


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #56 Gepost op: 19 augustus 2005, 19:20:49
wat ik dus bedoel, is dat er hier dus moedwillig dingen in de brand worden gestoken, en er dus geen probleem van word gemaakt (vele male erger dan een vuurkorf)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #57 Gepost op: 19 augustus 2005, 19:23:30
wat ik dus bedoel, is dat er hier dus moedwillig dingen in de brand worden gestoken, en er dus geen probleem van word gemaakt (vele male erger dan een vuurkorf)
Ik hoop dat jij de achterliggende gedachtes begrijpt van mijn berichten  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #58 Gepost op: 19 augustus 2005, 19:28:48
ja dat snap ik, daarom ik zeg niet dat jij zeurt maar die gene die de milieuregels beheerd en die zegt wat wel en niet strafbaar is! Begin eerst maar eens in het oostblok en dergelijke met filters op fabrieken!

maar we dwalen af dus back to topic ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #59 Gepost op: 19 augustus 2005, 19:30:05


maar we dwalen af dus back to topic ;)
een hele verstandige opmerking  ;) ;D