Containers

Auteur Topic: Containers  (gelezen 108514 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #70 Gepost op: 13 november 2005, 20:17:15
Hier een Schuimbluscontainer van de regio Zuid-Holland-Zuid gestationeerd in Oud-Beijerland

Cor,
stonden deze eerst in dordrecht :-\
en door wie zijn ze gebouwd

Rinus,

nummer: HAB37   
specificatie: SBH LD1700T6000/600
merk/type opbouw: LeeBur/HDS-Skum-Albany
bouwjaar: 2004
dienst: 2004-
eigendom regio Zuid-Holland Zuid


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #71 Gepost op: 13 november 2005, 20:50:45
Rinus,

nummer: HAB37   
specificatie: SBH LD1700T6000/600
merk/type opbouw: LeeBur/HDS-Skum-Albany
bouwjaar: 2004
dienst: 2004-
eigendom regio Zuid-Holland Zuid


bedankt voor de info
p.s.
ik vind het wel gek dat deze in Oud Bijerland gestationeerd staat ,zover van de rijksweg af als daar wat gebeurt dit lijk mij geen container voor het dorp ::)


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #72 Gepost op: 15 november 2005, 21:41:43
Nou hierbij een haakarmbah HVH BZK op het vliegveld van Sint-Maarten Nederlandse Antillen
groeten,
rinus

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


Menneke86

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 401
Reactie #73 Gepost op: 18 november 2005, 17:59:48
Misschien een lullige vraag, maae heeft deze bak ook nog altijd de HVH functie? Hij staat zo bij dat vliegtuig opgesteld alsof ze hem vol aan ut stapelen zijn met ......  :o


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #74 Gepost op: 18 november 2005, 19:27:07
Misschien een lullige vraag, maae heeft deze bak ook nog altijd de HVH functie? Hij staat zo bij dat vliegtuig opgesteld alsof ze hem vol aan ut stapelen zijn met ......  :o

In 1995 toen Sint Maarten was getroffen door een orkaan is er een delegatie een soort USAR uitgezonden naar de Nederlandse Antillen om te helpen
er werd toen door een vrachtvliegtuig uit rusland materialen zoals een haakarmwagen en diversen wissellaadbakken van BZK overgevlogen
deze bak is gewoon retour gekomen hij was toen gestationeerd in den haag ik weet niet waar deze nu zal staan
groeten,
rinus


Menneke86

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 401
Reactie #75 Gepost op: 18 november 2005, 19:48:35
Aaah... Neeh okay.. Bedankt voor de uitleg.. Vond het al een beetje vreemd een container van BZK die buiten Nederland gestationeerd stond  ;D


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #76 Gepost op: 18 november 2005, 19:59:19
Aaah... Neeh okay.. Bedankt voor de uitleg.. Vond het al een beetje vreemd een container van BZK die buiten Nederland gestationeerd stond  ;D

Toch staan ze buiten nederland gestationeerd zal archief afzoeken Sint Maarten Nederlandse Antillen is dus Nederland
na deze ramp hebben ze van BZK een nieuwe wagen en ik dacht een of twee wissellaadbakken gekregen
Er stond ook een tankautospuit van BZK hetzelfde is voor Curacao die heeft twee jaar geleden een nieuwe tankautospuit gehad van BZK en vanuit r'dam begeleiden wij dat
kijk en dan mag je ook les geven aan de mensen daar
groeten,
rinus


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #77 Gepost op: 18 november 2005, 20:06:08
containers uit regio limburg

gegroet

[verwijderd door de beheerder]


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #78 Gepost op: 18 november 2005, 20:25:07
Citaat
In 1995 toen Sint Maarten was getroffen door een orkaan is er een delegatie een soort USAR uitgezonden

Hoi Rinus,
Ik zie het weer allemaal voor me:
bloedheet, files op de weg en voor de benzinestations, overal omgewaaide bomen en telefoonmasten en jij daar tussendoor met die BZK-DAF om onze spullen op het plein in Philipsburg te bezorgen!!!

GEWELDIG.

Hieronder nog een foto waarop Rinus een container uit het vliegtuig aan het halen is.



[verwijderd door de beheerder]
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #79 Gepost op: 18 november 2005, 22:19:39
Hoi Rinus,
Ik zie het weer allemaal voor me:
bloedheet, files op de weg en voor de benzinestations, overal omgewaaide bomen en telefoonmasten en jij daar tussendoor met die BZK-DAF om onze spullen op het plein in Philipsburg te bezorgen!!!

GEWELDIG.

Hieronder nog een foto waarop Rinus een container uit het vliegtuig aan het halen is.




Ja dat was geweldig daar, je ben mij weer een slag voor ik was bezig om wat foto's in te scannen maar leuk dat je deze even plaats want het was toch zweten met die russen erbij
groeten,
rinus