Signalering op nieuwe ''wijk-surveillance'' voertuigen.

Auteur Topic: Signalering op nieuwe ''wijk-surveillance'' voertuigen.  (gelezen 13482 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 6 mei 2012, 14:34:30
Kleine correctie:

Het is de Movia SL. Deze lamp is de opvolger van de Movia-D
De Movia SL is iets slanker en kan (afhankelijk van de uitvoering) 2 kleurig uitgevoerd worden.

Geldzaken en dit specifieke voorbeeld is een geval op zichzelf.
Schrik niet, maar dat enkele pitje wordt in NL aangeboden voor een slordige 900 euro ex btw.
Ook al zijn er diverse partijen die tegen een beter tarief dezelfde, of een vergelijkbare lamp kunnen aanbieden, daar wordt niet naar gekeken.
En dat ligt niet aan Honac, maar aan de partij die Hänsch (degene die de lamp produceert) heeft aangewezen als officieel verkooppunt.

Helaas is dit het nadeel van aanbestedingen, kleine partijen komen niet meer aan bod, ook al zit ik zelf met de SL ca 200/250 euro per stuk lager.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #41 Gepost op: 6 mei 2012, 15:02:46
Heb jij ook een slordige indicatie wat Honac dan vraagt voor een complete Freedom? Of wil ik dat niet weten e050
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


lc martin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #42 Gepost op: 7 mei 2012, 21:40:21
Whelen freedom (heb ik ergens gelezen) kost rond de 2500 euro was wel een US versie,maar gaan we naartoe zeg over de 1000 euro voor een pit die twee kleuren kan flitsen,hadden ze er net zo goed een mini-Freedom op kunnen zetten.Ik snap het niet zo een pit die dual color flitst kan wel,maar een Liberty of Justice die hetzelfde kan,kan niet geplaatst worden op de noodhulpvoertuigen,als we toch 900+21 procent BTW kunnen uitgeven,waarom dan niet deze balken?Heeft het te maken met de hoogte van de balken?


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #43 Gepost op: 7 mei 2012, 21:53:13
Whelen freedom (heb ik ergens gelezen) kost rond de 2500 euro was wel een US versie,maar gaan we naartoe zeg over de 1000 euro voor een pit die twee kleuren kan flitsen,hadden ze er net zo goed een mini-Freedom op kunnen zetten.Ik snap het niet zo een pit die dual color flitst kan wel,maar een Liberty of Justice die hetzelfde kan,kan niet geplaatst worden op de noodhulpvoertuigen,als we toch 900+21 procent BTW kunnen uitgeven,waarom dan niet deze balken?Heeft het te maken met de hoogte van de balken?
Politie betaalt geen BTW  O0


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #44 Gepost op: 8 mei 2012, 21:04:19
wij hebben net een nieuwe Golf 2.0 dsg met signalering gekregen. En dus een SL pit. maar kan die nou 2 kleuren doen of niet? zie geen knopjes verder nl.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #45 Gepost op: 8 mei 2012, 22:46:21
wij hebben net een nieuwe Golf 2.0 dsg met signalering gekregen. En dus een SL pit. maar kan die nou 2 kleuren doen of niet? zie geen knopjes verder nl.

Heb je een foto van die auto?
Een Golf 2.0 (ik gok TDI) DSG is overigens niet mogelijk binnen de nieuwe aanbesteding politievoertuigen. Wees er zuinig op, in de toekomst krijg je er een 1.6je voor terug!


sylvester1986

  • Gast


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #47 Gepost op: 2 augustus 2012, 14:48:29
Met kapotte grilleflitser (4:39)
**PRIMEUR** 18 spoedvoertuigen naar een Grote brand in Parenco (Norske Skog) in Renkum
112renkum

Het blijft toch een beetje een sneu gezicht. En dan bedoel ik niet alleen de kapotte grilleflitser. Zo'n pitje staat wat zuinigjes. En je zit met de stoptransparant, die moet je ergens anders kwijt. Moet dus apart ingebouwd worden, kost ook weer extra denk ik. Deze setup was niet mijn keus geweest maar da's wel helder denk ik.


Niels.

  • Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 732
Reactie #48 Gepost op: 2 augustus 2012, 15:43:53
Het zal misschien toeval zijn, maar onderstaande auto heeft last van hetzelfde euvel met de grillflitser :D

Politie met bemanning Lifeliner 3 Prio 1 Akelei Culemborg