Nieuwe C2000 communicatie-middelen

Auteur Topic: Nieuwe C2000 communicatie-middelen  (gelezen 18186 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #10 Gepost op: 5 maart 2012, 22:19:21
Volgensmij is er geen landelijke aanbesteding. Heel jammer. Wel allemaal dezelfde voertuigen, wapens, kleding etc. maar wel allemaal andere verbindingsmiddelen.... heel effeiciënt en handig ook  ::)

Die gaat er wel komen meen ik, maar bij sommige regio's was er de noodzaak om eerder nieuwe apparatuur aan te schaffen. Die konden dus niet wachten op een landelijke aanbesteding.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #11 Gepost op: 6 maart 2012, 00:23:25
Die gaat er wel komen meen ik, maar bij sommige regio's was er de noodzaak om eerder nieuwe apparatuur aan te schaffen. Die konden dus niet wachten op een landelijke aanbesteding.

Daar zit wat in ja :-) Ach, voordat C2 in gebruik werd genomen hadden ze jarenlang de tijd gezamenlijk een aanbesteding te doen... eerst zien, dan.... :-)


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #12 Gepost op: 10 maart 2012, 22:40:41
Ik ben wel benieuwd of we een compleet lijstje kunnen samenstellen met de merken/type portofoons en mobilofoons in gebruik bij alle regio's in NL. En dan ben ik ook benieuwd of je al weet voor welke deze op termijn vervangen gaan worden.

Graag aanvullen als je info hebt:

Amsterdam Amstelland: ....mobilofoon, Nokia THR880i portofoons
Kennemerland: Motorola MTM700 mobilofoon, Motorola MTP 700 portofoon
Zuid Holland Zuid: Cleartone CM9000 mobilofoon en Motorola MTH800 portofoons ( worden allemaal vervangen in april, mei, juni voor Sepura STP8038 )
Rotterdam Rijnmond: Motorola .... mobilofoon en Nokia THR880i Portofoons ( inmiddels al velen vervangen door Sepura STP8038 )
Gelderland Zuid: .....mobilofoon en Sepura STP8000 portofoons
Midden & West Brabant:..... mobilofoon en Motorola MTH800 portofoons
Korps Landelijke Politie Diensten Motorola MTM700 mobilofoon en Motorola MTH800 portofoons


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #13 Gepost op: 10 maart 2012, 22:52:02
Ik ben wel benieuwd of we een compleet lijstje kunnen samenstellen met de merken/type portofoons en mobilofoons in gebruik bij alle regio's in NL. En dan ben ik ook benieuwd of je al weet voor welke deze op termijn vervangen gaan worden.

Graag aanvullen als je info hebt:

Amsterdam Amstelland: ....mobilofoon, Nokia THR880i portofoons
Kennemerland: Motorola MTM700 mobilofoon, Motorola MTP 700 portofoon
Zuid Holland Zuid: Cleartone CM9000 mobilofoon en Motorola MTH800 portofoons ( worden allemaal vervangen in april, mei, juni voor Sepura STP8038 )
Rotterdam Rijnmond: Motorola .... mobilofoon en Nokia THR880i Portofoons ( inmiddels al velen vervangen door Sepura STP8038 )
Gelderland Zuid: .....mobilofoon en Sepura STP8000 portofoons
Midden & West Brabant:..... mobilofoon en Motorola MTH800 portofoons
Korps Landelijke Politie Diensten Motorola MTM700 mobilofoon en Motorola MTH800 portofoons

Zaanstreek-Waterland mobi's Motorola MTM700, porto's Motorola MTP700 nieuwe collega's heb ik zien lopen met (volgensmij) Motorola MTP850's dus dat gaan denk ik de vervangers worden voor de 700's.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #14 Gepost op: 10 maart 2012, 23:30:45
Gelderland-Midden: Motorola MTP700... Er schijnt wel gekeken te worden naar een vervanging ondanks dat laatst een hele batch nog is ingekocht vanaf de brandweer. Vermoedelijk dat dat Sepura wordt.
Flevoland: Motorola MTP700
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #15 Gepost op: 10 maart 2012, 23:39:28
Noord-Holland Noord is vrij recent overgestapt op de MTP850.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #16 Gepost op: 11 maart 2012, 00:51:53
Brabant-Noord: MTP750
Senior GGP / Oost-Brabant


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #17 Gepost op: 11 maart 2012, 12:48:56
utecht: motorola MTM700 mob, MTH800 porto


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #18 Gepost op: 11 maart 2012, 16:38:01
In Kennemerland wordt naast de Motorola ook met dezelfde Nokia's gewerkt als in Amsterdam door sommige collega's.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 11 maart 2012, 16:39:52
In Kennemerland wordt naast de Motorola ook met dezelfde Nokia's gewerkt als in Amsterdam door sommige collega's.

In principe alleen voor onopvallend personeel, recherche en dergelijk. Er zijn ook een aantal nieuwe porto'tjes in omloop, getest door o.a. de OvD-P's en ik meen een aantal mensen van de buitenbewaking. De Motorola MTP 700 wordt niet meer gemaakt en zodoende is men aan het kijken naar de vervangers, eind van dit jaar als het goed is.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !