Nieuwe C2000 communicatie-middelen

Auteur Topic: Nieuwe C2000 communicatie-middelen  (gelezen 18185 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #30 Gepost op: 16 maart 2012, 16:22:13
ZAW, KEN en NHN zijn overgestapt op de MTP850S, ik was een van de proef personen in de regio en moet zeggen dat ik er tevreden over ben, klein handzaam porto die je ook makkelijk verdekt kan dragen. Wordt bij ons geleverd met een spreeksleutel en een losse verbindingset met oortje en microfoon voor burgerdiensten. Echt goed geregeld. Daarbij worden bij ons alle porto;s op de persoon verstrekt, iig binnen de noodhulp. Ik zeg vooruitgang voor onze regio !  O0
Volgens mij mis ik iets... zit in Kennemerland en begreep van facilitair dat er voorlopig geen nieuwe porto's komen.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #31 Gepost op: 16 maart 2012, 18:19:17
Volgens mij mis ik iets... zit in Kennemerland en begreep van facilitair dat er voorlopig geen nieuwe porto's komen.

Dat is wel bijzonder, ik had begrepen van onze c2000 groep dat deze aanbesteding door NW3 is gedaan... daar hoort KEN ook bij...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #32 Gepost op: 17 maart 2012, 13:49:14
Dat is wel bijzonder, ik had begrepen van onze c2000 groep dat deze aanbesteding door NW3 is gedaan... daar hoort KEN ook bij...

Er is in Kennemerland nog geen vervanger bekend voor de porto's ... Het schijnt dat ze aankomend najaar in ieder geval wél vervangen worden voor een nieuw model  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #33 Gepost op: 17 maart 2012, 16:03:31
Er is in Kennemerland nog geen vervanger bekend voor de porto's ... Het schijnt dat ze aankomend najaar in ieder geval wél vervangen worden voor een nieuw model  ;)

mag ik een klein gokje doen ? lol ;)
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #34 Gepost op: 17 maart 2012, 16:46:39
mag ik een klein gokje doen ? lol ;)

Durf bijna zeker wel te zeggen dat het de MTP850S gaat worden...
Hoop dan alleen wel dat ze de versie met de korte antenne kiezen.... (net als nu op de MTP700). Er zijn enkele MTP850's in de omloop in KE, met een lange, niet flexibele antenne... erg onhandig...  ::)


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #35 Gepost op: 17 maart 2012, 16:52:03
Durf bijna zeker wel te zeggen dat het de MTP850S gaat worden...
Hoop dan alleen wel dat ze de versie met de korte antenne kiezen.... (net als nu op de MTP700). Er zijn enkele MTP850's in de omloop in KE, met een lange, niet flexibele antenne... erg onhandig...  ::)
Als we die korte krijgen, plaats jij dan wat C2000 masten bij? ;)


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #36 Gepost op: 17 maart 2012, 16:59:47
Als we die korte krijgen, plaats jij dan wat C2000 masten bij? ;)
Dat is ook de reden dat de flexibele lange antenne in ZHZ standaard wordt voor in ieder geval de noodhulp. Misschien minder comfortabel maar prima ontvangst, dat is het belangrijkste.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #37 Gepost op: 17 maart 2012, 17:01:02
Als we die korte krijgen, plaats jij dan wat C2000 masten bij? ;)

Recente onderzoeken in de regio hebben aangetoond dat het verschil tussen de korte en de lange antenne minimaal is ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #38 Gepost op: 17 maart 2012, 17:10:28
Als we die korte krijgen, plaats jij dan wat C2000 masten bij? ;)

Recente onderzoeken in de regio hebben aangetoond dat het verschil tussen de korte en de lange antenne minimaal is ...

Precies, dat verschil zou inderdaad minimaal zijn. Als het echt veel had gescheeld, hadden jullie nu ook niet met korte rondgelopen.
Lange antenne is opzich geen probleem, maar dan moet 'ie wel flexibel zijn  ::) Anders denk ik dat de eerste porto's binnen enkele
diensten alweer bij C2000 beheer retour komen  ;D


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #39 Gepost op: 17 maart 2012, 17:13:19
Recente onderzoeken in de regio hebben aangetoond dat het verschil tussen de korte en de lange antenne minimaal is ...
Nu weet ik niet over welke antennes we precies praten, maar ik heb een tijdje een porto gehad met een dunne korte antenne en dat was toch aanmerkelijk slechter (buiten bereik piep-toon). Ik heb nu een wat dikkere en langere antenne die is prima.