Nieuwe kleuren voor de portalen?

Auteur Topic: Nieuwe kleuren voor de portalen?  (gelezen 8414 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MJWB

  • Ontwerper Tunnelinstallaties, IV NEN3140/3840 en Burgerhulpverlener Hoorn/Zwaag(BLS/AED-bedienaar)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #10 Gepost op: 16 maart 2012, 12:13:48
Dan kan ik je gerust stellen:
De A10 zal binnen het lopende project worden voorzien van doorzichtige geluidsschermen! Dit zorgt voor een ruime blik, en overzicht. Om de bewoners het beeld van langsrazende auto's te besparen, worden de geluidsschermen aan de bewonerszijde voorzien van dichte beplanting (waarschijnlijk hedra).

Dus: Doorzichtige geluidschermen die voor een open beeld zorgen, en aan de achterkant bedekt zijn door beplanting,...
ehm,.....

Is het reslutaat nu doorzichtig of juist niet? :-\ 98uiye
Alle geschreven teksten zijn geheel op persoonlijke basis en zijn geensinds de mening van enige organisatie of vereniging waaraan ik verbonden ben.


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #11 Gepost op: 16 maart 2012, 12:30:11
Dat klinkt typisch Amsterdams. Het hele concept is ondoorzichtig.


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Reactie #12 Gepost op: 16 maart 2012, 16:05:36
Is het reslutaat nu doorzichtig of juist niet? :-\ 98uiye

Dat is toch duidelijk?

Wegzijde komt glas, op een dusdanige manier dat het zonlicht reflecteert, recht in het gezicht van de automobilisten. Aan de andere zijde komt groen. Met een beetje geluk zitten er kale plekken in het groen waar je doorheen kan kijken O0
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #13 Gepost op: 16 maart 2012, 16:22:13
Dat is toch duidelijk?

Wegzijde komt glas, op een dusdanige manier dat het zonlicht reflecteert, recht in het gezicht van de automobilisten. Aan de andere zijde komt groen. Met een beetje geluk zitten er kale plekken in het groen waar je doorheen kan kijken O0
met als gevolg meer ongelukken en als het hedra wordt veeel onkruid bij de bewoners 98uiye
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #14 Gepost op: 17 maart 2012, 08:53:02
Klinkt vooral als een duur en zinloos plan....wat is er mis met naar auto's kijken trouwens?


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #15 Gepost op: 17 maart 2012, 12:54:33
Dat is toch duidelijk?

Wegzijde komt glas, op een dusdanige manier dat het zonlicht reflecteert, recht in het gezicht van de automobilisten. Aan de andere zijde komt groen. Met een beetje geluk zitten er kale plekken in het groen waar je doorheen kan kijken O0

Niet helemaal, er zit een lamering in het glas waardoor het wordt weerspiegeld van de weggebruiker weg.
Deze geluidswas wordt gemaakt bij van Campen in Lelystad en staat opgeslagen naast mijn vrachtauto vandaar dat ik het glas al eens van dichtbij heb bekkeken. Het is best innovatief als je ziet hoe het in elkaar zit. Maar de A10 mag nog ff wachten tot de 3e coentunnel klaar is, dan is de A10 pas aan de beurt.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


MJWB

  • Ontwerper Tunnelinstallaties, IV NEN3140/3840 en Burgerhulpverlener Hoorn/Zwaag(BLS/AED-bedienaar)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #16 Gepost op: 19 maart 2012, 14:00:59
Maar de A10 mag nog ff wachten tot de 3e coentunnel klaar is, dan is de A10 pas aan de beurt.
:o

Ehm, neej, het project waar ik het over heb is A10-oost, (het zgn SAA project), wat loopt van nu (bouwborden staan er al) tot 2020. Dat glas wordt niet in NL gemaakt.  :|
Alle geschreven teksten zijn geheel op persoonlijke basis en zijn geensinds de mening van enige organisatie of vereniging waaraan ik verbonden ben.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #17 Gepost op: 20 maart 2012, 06:20:48
Jij hebt het toch over de lus A8/A10? Daar heb ik ze gisteren zien staan namelijk. Maar idd ik was wel verbaasd want dit zou pas volgend jaar plaats vinden.
En ik ben het met je eens dat die lamering niet de juiste gewenste uitwerking heeft.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Reactie #18 Gepost op: 20 maart 2012, 10:32:27
Niet helemaal, er zit een lamering in het glas waardoor het wordt weerspiegeld van de weggebruiker weg.
Deze geluidswas wordt gemaakt bij van Campen in Lelystad en staat opgeslagen naast mijn vrachtauto vandaar dat ik het glas al eens van dichtbij heb bekkeken. Het is best innovatief als je ziet hoe het in elkaar zit. Maar de A10 mag nog ff wachten tot de 3e coentunnel klaar is, dan is de A10 pas aan de beurt.

Eerst zien in de volle zon als je er met 120 km/h langs rijdt, dan geloven :-XDe geluidsschermen op de A73 bij Tegelen werd ook van gezegd dat deze niet hinderlijk zouden zijn voor de automobilisten...
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #19 Gepost op: 20 maart 2012, 13:14:37
Eerst zien in de volle zon als je er met 120 km/h langs rijdt, dan geloven :-XDe geluidsschermen op de A73 bij Tegelen werd ook van gezegd dat deze niet hinderlijk zouden zijn voor de automobilisten...

Pssst zie mijn laatste post 098uo
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.