Handboeien; verboden wapenbezit?

Auteur Topic: Handboeien; verboden wapenbezit?  (gelezen 25023 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 3 februari 2005, 18:15:25
Ze draaien hier helemaal door in Nederland, het wordt gewoon steeds erger. Je mag op de scholen straks ook al geen Nederlands vlaggetje op je tas dragen..... >:(

Ik ga nog elk jaar met plezier op vakantie naar Turkije, dus racistisch ben ik niet, maar een vlag dragen omdat je helemaal gek bent van de landmacht dat mag dan niet, want daar zou de alochtoonse bevolking zich wel eens aan kunnen storen!!!!!!!!!!!????????????????

Je wordt hier in je eigen land gewoon gediscrimineerd en als zo'n kleine jongen behandelt door "de grote meneren"...... >:( >:(


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #21 Gepost op: 3 februari 2005, 18:16:33
Ze draaien hier helemaal door in Nederland, het wordt gewoon steeds erger. Je mag op de scholen straks ook al geen Nederlands vlaggetje op je tas dragen..... >:(

Ik ga nog elk jaar met plezier op vakantie naar Turkije, dus racistisch ben ik niet, maar een vlag dragen omdat je helemaal gek bent van de landmacht dat mag dan niet, want daar zou de alochtoonse bevolking zich wel eens aan kunnen storen!!!!!!!!!!!????????????????

Je wordt hier in je eigen land gewoon gediscrimineerd en als zo'n kleine jongen behandelt door "de grote meneren"...... >:( >:(

Helemaal meej eens ronald, 't is echt belachelijk
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #22 Gepost op: 3 februari 2005, 18:31:02
ja ik heb het er ook mee eens
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #23 Gepost op: 3 februari 2005, 18:46:18
En een honkbalknuppel, voor de sportievelingen onder ons....in de auto? ::) ::)



Daar staat categorie IV niet bij, dus is dat niet strafbaar....voorbeeldje:  Honkbalknuppel in een sporttas op zaterdagmorgen is niet strafbaar, Honkbalknuppel op zaterdagavond achter de bestuurdersstoel is wel strafbaar...


Lezen is moeilijk :P

Ze draaien hier helemaal door in Nederland, het wordt gewoon steeds erger. Je mag op de scholen straks ook al geen Nederlands vlaggetje op je tas dragen..... >:(

Ik ga nog elk jaar met plezier op vakantie naar Turkije, dus racistisch ben ik niet, maar een vlag dragen omdat je helemaal gek bent van de landmacht dat mag dan niet, want daar zou de alochtoonse bevolking zich wel eens aan kunnen storen!!!!!!!!!!!????????????????

Je wordt hier in je eigen land gewoon gediscrimineerd en als zo'n kleine jongen behandelt door "de grote meneren"...... >:( >:(

Kan ik een heel eind in meegaan....alleen meer iets voor het "politiek forum" ....heeft nl niets met politie te maken....politie voert alleen de regels maar uit..

Kan misschien wel in dit subforum, maar dan een nwe topic....dit heeft niets met wapens of handboeien te maken....en de wet wapens en munitie kan mij niet streng genoeg zijn....dat dat soms voor andere dingen consequenties heeft is jammer, maar als je bijvoorbeeld die honkbalknuppel in een tas in de kofferbak hebt liggen is er niets aan de hand.. ;)

Helemaal meej eens ronald, 't is echt belachelijk
zie boven

ja ik heb het er ook mee eens
Waar "ben" je het mee eens?? snap wel wat je bedoelt, maar onderbouw je mening, hier schiet je qua discussie niets mee op.....waarom ben je het er mee eens, hoe is het op je eigen school....zoiets....misschien niet in dit topic, maar in een van de lonsdale topics bijvoorbeeld ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #24 Gepost op: 5 februari 2005, 00:23:58
Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en.
 :D

Dus schoonmoeder valt toch onder verboden wapenbezit  ;D


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #25 Gepost op: 5 februari 2005, 11:22:55
Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en.
 :D

Dus schoonmoeder valt toch onder verboden wapenbezit  ;D


Hangt er dus vanaf of je je schoonmoeder als voorwerp ziet...  ::) :D ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #26 Gepost op: 5 februari 2005, 11:26:42
en laten we nu verder bij de topic blijven  ;)


Target77

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 5 februari 2005, 13:07:05
Leuke discussie hoor over zo'n maglight. Toevallig zit bij ons in de (beveiligings)surveillanceauto's de maglight in de oplader aan het dashboard. Dus binnen handbereik. Hebben we toch echt nodig want in het donker zien wij toch echt niks hoor. Ben ik nu dan ook in overtreding?? Of moet ik eerst heel vlug naar mijn achterbak rennen om de maglight daar vandaan te halen?? En dan hangt ie ook nog eens in een ring aan mijn koppel tijdens mijn werkzaamheden!! :D

Ik dacht dat in onze TAS van de brandweer ze ook binnen handbereik hingen....moeten we ze hier dan ook maar achterin gaan monteren???  :D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #28 Gepost op: 5 februari 2005, 13:40:55
Misschien ligt het anders als je hem voor je werk nodig hebt?


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #29 Gepost op: 5 februari 2005, 14:01:40
Leuke discussie hoor over zo'n maglight. Toevallig zit bij ons in de (beveiligings)surveillanceauto's de maglight in de oplader aan het dashboard. Dus binnen handbereik. Hebben we toch echt nodig want in het donker zien wij toch echt niks hoor. Ben ik nu dan ook in overtreding?? Of moet ik eerst heel vlug naar mijn achterbak rennen om de maglight daar vandaan te halen?? En dan hangt ie ook nog eens in een ring aan mijn koppel tijdens mijn werkzaamheden!! :D

Ik dacht dat in onze TAS van de brandweer ze ook binnen handbereik hingen....moeten we ze hier dan ook maar achterin gaan monteren???  :D
Lees....


Citaat
Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen


redelijkerwijs kan worden aangenomen....als ik redelijkerwijs een brandweerman met een zaklamp in een brandweerauto al aan de kant zou hebben gezet kan ik ook wel inschatten dat hij die lamp niet mee heeft om letsel mee toe te brengen... zelfde geldt voor een beveiliger....maar lezen blijft moeilijk....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-