Mag een verkeersregelaar een bon geven, of er mee dreigen?

Auteur Topic: Mag een verkeersregelaar een bon geven, of er mee dreigen?  (gelezen 10125 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #10 Gepost op: 29 maart 2012, 22:03:56
whoewhawha.....  :D
Wat een freak! Ik zou me echt kapot hebben gelachen.

Er komt mij een verhaal in mijn gedachten boven drijven over een EHBO-er in standdaarbuiten. Zoek maar eens rond hier, een topic met talloze pagina's....

Je voordoen als iemand met een bepaalde functie is verboden als je die functie niet bekleed. Ik weet niet hoe hij het gebracht heeft maar sporen doet het niet.
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Reactie #11 Gepost op: 29 maart 2012, 22:09:34
Ja, maar dat was de vriend van zijn ex vriendin schrijft hij  ;)

Ik vind het wel een grappig iets zo'n verkeersregelaar, als dit mij was gebeurt zou ik hem keihard uitlachen, denk dat hij beter bij de politie of als boa aan de slag kan gaan..


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #12 Gepost op: 29 maart 2012, 22:14:47
Speciaal, dit is waarschijnlijk iemand die nergens terecht kan en zo een dubbel leven leidt of lijdt.
Bij instappen begint de inzet.


Gast

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 29 maart 2012, 22:39:39
@ Vuurvlieg, heb je hem om zijn legitimatie gevraagd, op basis van welke bevoegdheid hij dit wilde gaan regelen en zijn kenteken genoteerd?


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #14 Gepost op: 30 maart 2012, 11:53:33
(...)
Dan ga je verder denken, hij heeft harder moeten rijden dan ik om me in te halen?
Zeker. Dat is correct en tevens juist.  ;D

Mag hij in zo'n situatie dreigen met een bon, en kan hij er daadwerkelijk voor zorgen dat ik een bon krijg?
Natuurlijk mag hij dreigen met een bon. Iedereen mag dreigen met een bon. Of ie er voor kan zorgen dat je een bon krijgt zou in theorie mogelijk kunnen zijn (via aangifte bij de politie dan) maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de politie deze aangifte serieus gaat nemen. Ik denk niet dat je er een bon van gaat zien, en mocht je 'm toch krijgen ga je in beroep en komt ie uiteindelijk wel te vervallen.

Hoe is door hem te checken dat ik inderdaad te hard reed, en houd dat stand?
Legio mogelijkheden om snelheid te meten, maar voor een verkeersregelaar doet dat totaal niet terzake want hij kan er geen donder mee.

Of is dit iemand die me overblufte?
Lijkt inderdaad zeer op iemand die graag de politieagent wil uithangen maar niet goed genoeg was voor de keuring (of zoiets)  >:D


In aansluiting op eerdere reacties ben ik ook wel benieuwd naar eventuele kenmerken als je die hebt. Weet ik in elk geval weer waar ik geen zaken mee wil doen  098uo
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


sylvester1986

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 30 maart 2012, 11:55:41
Ik zou bijna denken aan een 1 april grap. ;D