Opleidingseisen chauffeurs Sanquin

Auteur Topic: Opleidingseisen chauffeurs Sanquin  (gelezen 54001 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #30 Gepost op: 17 januari 2015, 19:18:40
Citaat van: amstaf3 link=msg=1323972 date=1421515498
Wat ik vreemd vindt is dat de certificaten op de persoon worden uitgegeven en niet het bedrijf.
Dit heeft als nadeel dat er bedrijven zijn die specifiek bij een vacature vermelden mensen met een OGS certificaat krijgen voorrang dus een ieder zonder is bij voorbaat uitgesloten aangezien dit certificaat niet particulier gehaald kan worden, immers alleen Politie, Kmar, Ambu en brandweer kunnen deze krijgen.
Deze opleiding zou dus iedereen moeten kunnen volgen.
Of als je bv. Weggaat ( ontslag) bij Politie ben je ook je bevoegdheid certificaat tot het rijden met OGS Kwijt.
Alleen volgt het persoon in kwestie deze opleiding om met OGS te mogen rijden, en niet de des betreffende organisatie. Dus is het logisch dat dit persoon ook het certificaat krijgt. En dat mensen zonder certificaat dan buiten de boot vallen is dan jammer. Of heeft de school waar jij op hebt gezeten, ook jouw diploma gekregen waar je hard voor hebt gewerkt? ::)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #31 Gepost op: 7 juni 2015, 22:05:24
Las op de Facebook van MET-R dat zij geen chauffeurs meer leveren voor Sanquin regio Amsterdam. Wie verzorgd dit nu? Of worden de chauffeurs rechtstreeks bij Sanquin 'ondergebracht'?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #32 Gepost op: 18 september 2015, 23:27:19
Citaat van: Maxx link=msg=1354603 date=1433707524
Las op de Facebook van MET-R dat zij geen chauffeurs meer leveren voor Sanquin regio Amsterdam. Wie verzorgd dit nu? Of worden de chauffeurs rechtstreeks bij Sanquin 'ondergebracht'?

Ik zie her en der wel "opeens" Sanquin auto's staan tijdens piketuren.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !