Werkzaamheden in het buitenland.

Auteur Topic: Werkzaamheden in het buitenland.  (gelezen 3725 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Gepost op: 5 april 2012, 22:15:23
Als je MBO beveiliging hebt, kun je dan aan de slag op de BES eilanden en/of bijvoorbeeld Curacao/Aruba of gelden hier andere diploma's?




KUPO

  • Ziekenhuis Beveiliger.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
  • Praktijkopleider Beveiliger 2 , BHV Ploegleider
Reactie #1 Gepost op: 5 april 2012, 23:46:43
Goede vraag, andersom is het namelijk niet zo maar mogelijk volgens deze website.http://www.platformbeveiliging.nl/site/vragen/?nodeid=1282&rasterid=1536
Have a safe and productive day


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #2 Gepost op: 6 april 2012, 08:24:39
Er zijn diverse diploma's die uitwisselbaar zijn, dit kun je opvragen bij de eilandraden.

Ik weet namelijk dat Falk beveilligers vroeger gewoon over konden naar de eilanden omdat Fallk daar ook beveilliging deed en een uniformheid in opleiden houdt. Enige dat men wel moest was een deelopleiding mbt tot de regelgeving aldaar volgen. Maar de rest van de pappier winkel was daar gewoon geldig.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2012, 20:01:22
Ik heb ooit gevraagd of het mogelijk was voor Curaçao en dat was toen wel zo, maar sinds wij bijzondere gemeentes hebben, weet ik niet of het hier ook geldig is.
Ondertussen zit ik met een 2e vraag: weet iemand goede websites voor werken als beveiliger in het buitenland?


wdevriesbeveiliging

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
    • wdevriesbeveiliging
Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2012, 15:34:16
Nee Het diploma ABM is wel om te zetten naar de taal van het land waar je heen gaat.
deze info kun je opvragen bij justitie.
maar let wel op als je als BEVEILIGINGSBEAMBTE gaat werk in het buitenland als je een ND-nummer heb is die niets waart in het buitenland.
het ND-nummer is ALLEEN VOOR NEDERLANDS GRONDGEBIED.

hoop dat je er iets aan heb

veel suc6 daar.