Jonge rode kruisers

Auteur Topic: Jonge rode kruisers  (gelezen 21033 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Koekerdt

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Reactie #30 Gepost op: 16 april 2012, 12:05:38
Bas: 23 jaar.

Sinds een half jaar lid, net mn opleiding eerste hulp afgerond, ondertussen ook wandelletsel behaald en ik hoop nog een hoop bij te leren.

Ik hoop in de toekomst ook iets met lulijzers te gaan doen. Het schijnt alleen zo te zijn dat ik ze bij de verbindingsdienst geen lulijzers meer mag noemen  0098
Vers afgestudeerd Integraal Veiligheidskunde Veiligheidscoördinator op verschillende evenementen Geïnteresseerde in alle andere vormen van veiligheid


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Reactie #31 Gepost op: 16 april 2012, 13:47:33
Ik hoop in de toekomst ook iets met lulijzers te gaan doen. Het schijnt alleen zo te zijn dat ik ze bij de verbindingsdienst geen lulijzers meer mag noemen  0098

Klopt, en de antenne mag je ook niet gebruiken als roerijzer voor in je koffie 098uo
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #32 Gepost op: 16 april 2012, 13:55:49
Klopt, en de antenne mag je ook niet gebruiken als roerijzer voor in je koffie 098uo

Die koel/vries combinatie's van het NRK zijn in mijn ogen nog steeds Lulijzers...en tja, een roerijzer is ook te improviseren door je verbandschaar te gebruiken  :P 0098

Ow, en voorzover ik ook nog mee mag praten met mijn bescheiden 26 jaar:

Eerste hulpverlener NRK Haaksbergen en Fc twente
Operationeel Coordinator eerste hulp Nijmeegse 4-daagse (dit jaar voor het eerst)
Plaatsvervangend Coordinator eerste hulp FC Twente medicals
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Reactie #33 Gepost op: 16 april 2012, 22:47:29
Die koel/vries combinatie's van het NRK zijn in mijn ogen nog steeds Lulijzers...en tja, een roerijzer is ook te improviseren door je verbandschaar te gebruiken  :P 0098

En een verbandschaar behoort niet tot de standaard PSU van een verbindelaar  O0

Welke merk Koel/vries gebruiken jullie in het Twentse landschap?
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #34 Gepost op: 16 april 2012, 22:55:26
En een verbandschaar behoort niet tot de standaard PSU van een verbindelaar  O0

Welke merk Koel/vries gebruiken jullie in het Twentse landschap?

Pff das een hele goeie...zijn groot, lomp, nogal rechthoekig en alleen te dragen aan een riempje achter je nek langs.
En een fatsoenlijk oortje past er niet op omdat de stekker er aan de bovenkant in moet.
Volgens mij de standaard issue porto binnen NRK.
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


Kanarie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 283
Reactie #35 Gepost op: 16 april 2012, 23:19:42
Nou heeft Nijmegen ook wel een waanzinnig getalenteerde, vriendelijke, sociale, charmante, aantrekkelijke, vaardige en bescheiden programmeur in dienst hé...
Helemaal mee eens! Vooral bescheiden...  ;)


Chopsticks

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 302
Reactie #36 Gepost op: 17 april 2012, 04:53:39
Bij zo'n beetje elk component voor Joomla kun je een link sturen naar een detailpagina, bij com_seminar dus niet. Dat vind ik een groot nadeel aan de JS implementatie van dat component 98uiye

Maar misschien weer een beetje ontopic gaan ?
Ik wil het topic niet kapen, maar moet hier toch op antwoorden.

Ook bij com_seminar kun je gewoon links sturen naar detailpagina's! Wil je weten hoe? Kijk dan even op het forum op de website van com_seminar. Daar staat het in diverse topics uitgelegd.


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #37 Gepost op: 17 april 2012, 08:02:50
Nou heeft Nijmegen ook wel een waanzinnig getalenteerde, vrie >:Dndelijke, sociale, charmante, aantrekkelijke, vaardige en bescheiden programmeur in dienst hé...

Goh! Hebben we in Nijmegen weer een nieuwe dan? >:D >:D
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #38 Gepost op: 17 april 2012, 11:27:22
e050 998765 0098 98uiye
Arts  www.alphalog.nl


Dominique B

  • Afdelingsverantwoordelijke Hulpdienst Rode Kruis-Bilzen
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
  • Anderen helpen, begint bij jezelf!
Reactie #39 Gepost op: 17 april 2012, 17:48:23
Hallo

Ik ben Dominique, 19 jaar.

Vrijwilliger taakveld 3
Adj, Coördinator logistiek
Adj, Coördinator verbindingen
Adj, Coördinator wagenpark

10 jaar trouwe dienst.. inschrijving 7 oktober 2001 als Jeugd Ehbo'er

ziezo genoeg gezeverd.. inderdaad allemaal adj, functie's om 1 simpele reden
Als er weer eens iets mis gaat (en dat gaat het wel eens bij het RK) komt er niks direct op mijn naam terecht  098uo

Ik vind 18/20 nog vrij jong voor een coördinator evenementenhulp? Is een wat ervarener iemand niet wat slimmer ?

Weet dat je het niet aanvallen bedoeld, maar heb hierop een toch antwoord..

Ik ben 19 en toch 10 jaar bij het RK.. veel mensen zijn dus minder lang bij de afdeling dan ik. en dat merk je wel eens bij een inzet waar de ouderen en volgens hun "meer ervaren" hulpverleners de leiding hebben.

Nouja zeg :P Beetje jongens keuren hier! ;)
Lijkt me sterk dat hij jongens gaat keuren..
Maar vrouwen mogen altijd een foto uploaden  ^-^
Voormalig Ambulancier DGH. (België) | Ambulancier NDLZ/ EH Verlener Hulpdienst Rode Kruis Vlaanderen afd. Bilzen (België)