Jonge rode kruisers

Auteur Topic: Jonge rode kruisers  (gelezen 21222 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest15549

  • Gast
Reactie #60 Gepost op: 10 oktober 2015, 17:04:22
19 jaar, in de opleiding voor evenementenhulpverlener en afgelopen week dienst gedraaid op een vluchtelingenopvang als deel van bevolkingszorg.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #61 Gepost op: 21 februari 2016, 15:45:56
19 jaar, lid noodhulpteam en in opleiding tot chauffeur o en g.
3 maart laatste rij-'examen'
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #62 Gepost op: 21 februari 2016, 15:55:25
25 jaar, vrijwilliger binnen afdeling Roermond, hier ook jongerencoördinator en verder draai ik geregeld inzetten mee.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #63 Gepost op: 21 februari 2016, 15:56:44
Ik las dat het rodekruis Groningen een jeugd rodekruis gaat starten. Ben benieuwd of er daarmee ook meer jonge vrijwilligers bij komen.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #64 Gepost op: 21 februari 2016, 15:58:28
Citaat van: ir. Auditor link=msg=1407837 date=1456066604
Ik las dat het rodekruis Groningen een jeugd rodekruis gaat starten. Ben benieuwd of er daarmee ook meer jonge vrijwilligers bij komen.
ik ben gelokt met een maatschappelijke stage waar je je jeugdehbo kon behalen. Das 7 jaar geleden.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


guest15549

  • Gast
Reactie #65 Gepost op: 22 februari 2016, 15:29:22
Inmiddels 19-jarige met uitgebreide EHBO, bevolkingszorg en 160 vlieguren  998765