VKR in Rusland???

Auteur Topic: VKR in Rusland???  (gelezen 3224 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Gepost op: 22 april 2012, 22:20:42
RUSSIAN CAR CRASH COMPILATION

Hier moet je geen VKR klusjes aannemen.




enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1 Gepost op: 22 april 2012, 23:46:05
Dit heeft in mijn ogen niets er mee te maken of je in Rusland wel of niet als verkeersregelaar moet werken.
Het betreft een hoog gehalte van A: te hard rijden en B: volgens mij heel veel door rood rijders.
Verder valt het mij op dat zover het natuurlijk te zien is op dit filmpje dat er zo goed als nooit er ook maar 1 iemand uitstapt
om te kijken of er gewonden of doden bij een aanrijding gevallen zijn of om hulp te bieden.
Nee we rijden lekker door en doen net alsof we niets gezien hebben. Dan heeft men hier meer fatsoen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2 Gepost op: 23 april 2012, 02:39:32
Nu ben ik iemand die liever in oplossingen denkt dan in problemen, maar hier zie ik toch eerder de problemen dan de oplossingen  ::). Trouwens wel knap dat ze zulke goede microfoons hebben onder de camera's  098uo ja ik weet dat het eronder gemonteerd is

En Enrico, ik zie toch wel degelijk mensen uitstappen. Maar om nu te zeggen dat je daar graag uit wilt stappen in het midden van een 4baans weg, dan blijf ik liever ook even zitten en wachten tot ik de auto aan de kant kan zetten.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Reactie #3 Gepost op: 23 april 2012, 08:47:42
Dit heeft in mijn ogen niets er mee te maken of je in Rusland wel of niet als verkeersregelaar moet werken.
Het betreft een hoog gehalte van A: te hard rijden en B: volgens mij heel veel door rood rijders.
Verder valt het mij op dat zover het natuurlijk te zien is op dit filmpje dat er zo goed als nooit er ook maar 1 iemand uitstapt
om te kijken of er gewonden of doden bij een aanrijding gevallen zijn of om hulp te bieden.
Nee we rijden lekker door en doen net alsof we niets gezien hebben. Dan heeft men hier meer fatsoen.
Nee tuurlijk niet, maar ik heb een kennis uit Rusland die hier al 6jaar woont. Ik vroeg haar onlangs of dit echt zo eraan toe gaat en het antwoord was JA.
Daar moet je echt niet als VKR gaan werken was haar advies. Vandaar dat is het hier eens bij heb gepost. Het heeft idd met hun instelling te maken. Vlgs mij kregen ze vroeger hun rijbewijs bij het lidmaadschap van de Partij kado.
Of Poetin hier iets aan kan fatsoeneren is de vraag. ::)
Ze hebben daar prachtige brede straten, ruimte zat het had zo mooi kunnen zijn.


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Reactie #4 Gepost op: 6 mei 2012, 15:59:00
Подборка аварий. Ноябрь 2011г.
Hebben die Russen wel ooit van remmen gehoord of zit die pedaal niet in hun auto's ?
Als het niet zo erg was met de gevolgen is het lachwekkend om te zien.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #5 Gepost op: 6 mei 2012, 16:21:05
Krijgen ze uberhaupt autorijles daar? Als je ziet hoe hard ze af en toe op elkaar rossen zou je denken van niet. :o :-X


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #6 Gepost op: 6 mei 2012, 16:27:34
Volgens mij is het verzekering technisch handig om daar dashboardcamera(s) aan te schaffen.. 0098


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Reactie #7 Gepost op: 6 mei 2012, 16:29:34
Krijgen ze uberhaupt autorijles daar? Als je ziet hoe hard ze af en toe op elkaar rossen zou je denken van niet. :o :-X
Nee of misschien een paar rondjes rond het Kremlim, klaar. Zo vertelde die Russische kennis van mij gisteren nog dat ze voor een paar 100dollar het rijbewijs kopen en klaar. En de lessen zijn niet meer dat leren hoe je moet starten enz. Net zoveel als hier in je eerste rijles, en dan gassen maar.
Ze kunnen daar beter teruggeen naar de tijd van de paardentram en kar. Vlgs mij leven ze nog in die tijd maar dan met een auto onder de kont. ::)


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Reactie #8 Gepost op: 6 mei 2012, 16:32:12
Volgens mij is het verzekering technisch handig om daar dashboardcamera(s) aan te schaffen.. 0098
Zal niet veel helpen vrees ik. Na de klap die ze daar maken ligt dat ding aan gruzelementen, veel beeldmateriaal zal er niet over zijn.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #9 Gepost op: 6 mei 2012, 16:33:35
Nee of misschien een paar rondjes rond het Kremlim, klaar. Zo vertelde die Russische kennis van mij gisteren nog dat ze voor een paar 100dollar het rijbewijs kopen en klaar. En de lessen zijn niet meer dat leren hoe je moet starten enz. Net zoveel als hier in je eerste rijles, en dan gassen maar.
Ze kunnen daar beter teruggeen naar de tijd van de paardentram en kar. Vlgs mij leven ze nog in die tijd maar dan met een auto onder de kont. ::)
Ik zou zeggen, hier ligt nog een hoop werk voor de makers van het TV-progamma de allerslechtste chauffeur. 8)
De allerslechtste chauffeur goes Rusland >:D ;)