Brandweer Luchtmacht

Auteur Topic: Brandweer Luchtmacht  (gelezen 43227 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #20 Gepost op: 14 februari 2005, 19:51:10
Ik ben dienstplichtig in dienst gekomen dus niet gesoliciteerd. Maar als je al bij de vrijwilligers zit dan is de test echt niet moeilijk.

Ze hebben pas weer een aantal mensen geworven maar nog niet genoeg dus je kan bellen naar de sectie werving en selectie van de luchtmacht of via het arbeidsbureau.  Alles is te vinden op www.luchtmacht.nl

Heb je misschien msn dat is misschien wel makkelijk

zo ja


brandweerterneuzen@hotmail.com  ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


poetjoet

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 18 februari 2005, 16:16:50
Ik heb gebeld en een infopakket aangevraagd, maar er zijn geen vacatures beschikbaar, dus nog even geduld hebben vrees ik.


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #22 Gepost op: 20 februari 2005, 13:02:03
Ik heb gebeld en een infopakket aangevraagd, maar er zijn geen vacatures beschikbaar, dus nog even geduld hebben vrees ik.

Op de website van de luchtmacht staat nog wel steeds dat er vacatures zijn,  :-\ :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


firemanr

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 20 februari 2005, 23:47:32
Op de website van de luchtmacht staat nog wel steeds dat er vacatures zijn,  :-\ :-\
Die worden waarschijnlijk niet zo up to date gehouden als onze sites.... 8) 8) ;D


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #24 Gepost op: 21 februari 2005, 16:39:35
Die worden waarschijnlijk niet zo up to date gehouden als onze sites.... 8) 8) ;D

Nej idd  dat denk ik ook  :D

 :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


poetjoet

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 24 februari 2005, 17:52:31
Op de website van de luchtmacht staat nog wel steeds dat er vacatures zijn,  :-\ :-\

Wel vacatures, maar niet voor de brandweer bij woensdrecht.


Brw-Oosterland

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 26 februari 2005, 20:46:33
Hallo,
Ik ben al sinds 1991 brandweerman bij de Luchtmacht.
Ben begonnen op Woensdrecht als Korporaal Brandweer.
Inmiddels ben ik geplaatst op Eindhoven als Sergeant Brandweer.
Wat bedoel je met TEST. Als je de opleidingen en examens bedoeld dan is het antwoord simpel: Opleidingen en examens zijn volgens NIBRA opleidingen dus burgercertificaten en diploma's.
Natuurlijk moet je ook een keuring ondergaan om met ademlucht te mogen werken.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #27 Gepost op: 13 oktober 2005, 21:48:37
Vorige keer hadden ze geen opleidingsplaatsen, ik zie nu weer vacatures voor korperaal brandweer staan, ga 't dus nu maar weer proberen  ;)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


spruit

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 331
Reactie #28 Gepost op: 14 oktober 2005, 10:58:01
Vorige keer hadden ze geen opleidingsplaatsen, ik zie nu weer vacatures voor korperaal brandweer staan, ga 't dus nu maar weer proberen ;)

Succes met proberen ;)


BH112

  • Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #29 Gepost op: 19 september 2011, 19:40:45
Hallo allemaal,

Ik begin 21 November met de AMO (Algemene Militaire Opleiding), als ik de AMO heb doorstaan kan ik door naar de specifieke opleiding tot Brandweer Korporaal op de kazerne Woensdrecht.
Heeft iemand interesse met wekelijkse updates MBT de Brandweer opleiding?

Hier staat al heel wat info op: https://luchtmacht.mijndefensie.nl/bb/?p=functie&f=24

Mvg Björn
Hoofd Brandwacht:      -manschap A      -vliegtuigbrandbestrijding      -chauffeur/Pompbediener      -luchtmacht centralist