Brandweer Luchtmacht

Auteur Topic: Brandweer Luchtmacht  (gelezen 43241 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Gepost op: 10 februari 2005, 18:03:13
Ik ben benieuwd of hier ook mensen zijn die bij de brandweer van de Luchtmacht zitten, ik wil dit namelijk gaan doen en heb hier nog een aantal vragen over, :)


Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2005, 19:14:51
Ik ben benieuwd of hier ook mensen zijn die bij de brandweer van de Luchtmacht zitten, ik wil dit namelijk gaan doen en heb hier nog een aantal vragen over, :)
Robin,neem eens kontakt op met Angèl.Haar vader heeft bij de luchtmachtbrandweer gezeten  ;)


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2005, 20:36:03
Robin,neem eens kontakt op met Angèl.Haar vader heeft bij de luchtmachtbrandweer gezeten  ;)

dat zal ik eens doen  :)  bedankt  ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2005, 22:02:43
Ik ben benieuwd of hier ook mensen zijn die bij de brandweer van de Luchtmacht zitten, ik wil dit namelijk gaan doen en heb hier nog een aantal vragen over, :)

Kom maar op met je vragen  ;)
Misschien weet ik er een paar en anders mijn vader en of vriend wel, mijn paps heeft op Volkel gezeten en mijn vriend op Eindhoven....brand maar los  ;)


LindaB

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2005, 16:33:52
Een vriend van mij zit ook bij brandweer luchtmacht Volkel. Kan ook wel aan hem dingen vragen dus ik hoor het wel


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2005, 18:15:10
Een vriend van mij zit ook bij brandweer luchtmacht Volkel. Kan ook wel aan hem dingen vragen dus ik hoor het wel

Hey hallo, mag ik vragen wie dat is? Wellicht ken ik hem


LindaB

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 11 februari 2005, 22:15:35
Die ken jij ook. Ik heb namelijk van hem verhalen gehoord van het afscheid van je vader. Hij heeft ook foto's genomen. De heer  :P Sven M


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #7 Gepost op: 11 februari 2005, 22:17:47
Aaah ja inderdaad die ken ik  ;)
Doe hem maar de groetjes  :)


LindaB

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 11 februari 2005, 22:25:51
duurde ff voor hij door had wie ik bedoelde, maar hij weet het weer. Je krijgt de groetjes terug en ook aan je vader...


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #9 Gepost op: 11 februari 2005, 22:29:20
duurde ff voor hij door had wie ik bedoelde, maar hij weet het weer. Je krijgt de groetjes terug en ook aan je vader...

Okido, doe ik  ;)