Werkwijze buitenlandse verkeersregelaars.

Auteur Topic: Werkwijze buitenlandse verkeersregelaars.  (gelezen 12404 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #10 Gepost op: 19 juli 2012, 17:42:35
Ja en waarom hij nu het verkeer staat te regelen daar :-X. Als je slim bent ga je aan het begin van de staat staan zodat er geen voertuigen van rechts kunnen aanrijden. Want het verkeer van over de brug en van achter de filmer vandaan kunnen zelf ook wel zien dat ze niet langs de gracht kunnen. Of ben ik nu iets te positief over de "nederlandse" automobilist?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #11 Gepost op: 20 juli 2012, 02:33:13
Het is in ieder geval een beveiliger gelet op het V-logo op zijn linkerborst en naar ik vermoed gelet op de kleding een Horecaportier.
Naar mijn bescheiden mening was het verstandiger geweest als deze manspersoon gewoon lekker op de stoep had blijven staan
en verder niks doen dan even makkelijk gezegd het verkeer monitoren.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


sylvester1986

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 23 oktober 2012, 00:03:35
Politieagenten in Tokio met een 'stop stick'? (Vanaf 0:22)
警視庁 ステレオカメラ車 緊急走行 Tokyo M.P.D. stereo camera van responding code3
nittukyo


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #13 Gepost op: 23 oktober 2012, 05:06:04
Vindt de politieauto ook wel apart met een zwaailichtbalk die met een hefconstructie omhoog rijdt.
Zou men bij RWS daar de mobiele DRIP vanaf gekeken hebben ?  :D ;D
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #14 Gepost op: 19 november 2012, 21:30:55
Berichten over internationale weginspecteurs (Engelse Highway Traffic Officers, Franse kantonniers) afgesplitst naar Internationale collega's van de Nederlandse weginspecteurs in het Waterstaat-board.

In dit topic graag grappige, bedroevende of anderszins interessante reacties, foto's of video's van buitenlandse verkeersregelaars. Voor internationele varianten op de weginspecteur (Highway Officers, Incident Management Officers, etc.) graag uw reactie in het bovengelinkte topic. Bedankt voor de medewerking!  O0
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


sylvester1986

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 16 januari 2013, 20:46:19
NYPD met een vlaggetje? (0:39)
Nooit eerder gezien in ieder geval.
FDNY COLLAPSE RESCUE I, FDNY DIVISION 3 CHIEF, FDNY LADDER 25, FDNY ENGINE, FDNY SSL 25 TRUCK.
THEMAJESTIRIUM1


Gast

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 16 januari 2013, 21:05:38
Als dat wel NYPD is, hij heeft een gele valhelm op zijn knar.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 16 januari 2013, 21:07:56
Chips, helemaal niet gezien. e050


sylvester1986

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 16 januari 2013, 21:14:19


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Reactie #19 Gepost op: 16 januari 2013, 22:02:35
Verkeersregelaar Bangkok
Remco Weustman
Was dat tijdens de carnaval of zo???  ;D 098uo
Als ik op canavalszondag inzetbaar ben, dan ook eens zo proberen?  Denk echter dat ik de vlgd dag op kantoor mag komen.... ::)