01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 66514 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #150 Gepost op: 3 juni 2012, 23:30:14
Hierbij een foto, bedoel zo iemand?
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!


De Prins

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #151 Gepost op: 4 juni 2012, 00:04:30
Jammer dat zoiets nog niet bestaat in België. Zou me zo beschikbaar stellen als vrijwilliger.

Misschien moeten we volgende keer eens gaan kijken in NL, dat moet toch gewoon te organiseren zijn...


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #152 Gepost op: 4 juni 2012, 06:25:46
Jammer dat zoiets nog niet bestaat in België. Zou me zo beschikbaar stellen als vrijwilliger.

Misschien moeten we volgende keer eens gaan kijken in NL, dat moet toch gewoon te organiseren zijn...

Kijk eens op de website van dreamnight at the zoo daar staan ook de deelnemende belgische parken op, wie houd je tegen om het te opperen maar bedenk je wel dat er een mega organisatie achter zit waar wij met voer / vaartuigen maar een heel klein stukje van zijn.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #153 Gepost op: 4 juni 2012, 08:13:47
Bedoel je die 2 Motorrijders die bij een aantal routes ingezet zijn? dit ter ondersteuning van de politie?
Deze mensen zijn niet van een bedrijf maar vanuit een vereniging. zie BMTN.nl
maar wat wil daarvan weten dan?
Bedankt voor uw reactie; ik hoef er verder niets van te weten. Ik was simpelweg benieuwd welk bedrijf (naar het blijkt dus vereniging) deze verkeersregelaars had geleverd, en die vraag is beantwoord! (drie maal inmiddels)  O0
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #154 Gepost op: 4 juni 2012, 10:05:49
Wat een auto's! Maar er waren ook reddingsbrigades, waterbeheer en duikers van de brandweer die meededen!

Hier beelden van de camera op de bar van de Seeker, straks is in in volledige HD, 1080i:


http://www.youtube.com/watch?v=QChjCCgDuuo

Even een correctie, het waren brandweerduikers uit de ploegen van Haarlem en Zaandam.


Gast

  • Gast
Reactie #155 Gepost op: 4 juni 2012, 11:05:12
Jammer dat zoiets nog niet bestaat in België. Zou me zo beschikbaar stellen als vrijwilliger.

Misschien moeten we volgende keer eens gaan kijken in NL, dat moet toch gewoon te organiseren zijn...

Volgens de website van Dreamnight at the Zoo zouden ook in Belgie enkele dierentuinen mee doen aan de wereldwijde "Dreamnight"-dag
http://www.dreamnightatthezoo.nl/English/deelnemers_EN.htm
Zoo Antwerpen, Olmense Zoo en het Aquatopia in Antwerpen.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #157 Gepost op: 4 juni 2012, 12:22:48
Kinderbeestfeest 2012
Published on Jun 3, 2012 by arjenocc
Het Kinderbeestfeest, voorheen Dreamnight, is een besloten feest voor chronisch zieke en/of gehandicapte kinderen samen met hun ouders, broertjes en zusjes. Het feest wordt georganiseerd door Stichting KinderBeestFeest in samenwerking met Natura Artis Magistra en de Politie, Brandweer, Ambulancedienst, Marine, Douane, Koninklijke Marechaussee, het Rode Kruis, Reddingsbrigade en de Gemeente Amsterdam.
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #158 Gepost op: 4 juni 2012, 12:25:05
Kinderbeestfeest 2012 route Hagedis
Published on Jun 3, 2012 by patries220983
Route Hagedis vanaf het AMC naar Artis vanuit de Zeist 714
Kinderbeestfeest 2012 (dreamnight @ artis)
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #159 Gepost op: 4 juni 2012, 12:35:26
www.youtube.com/watch?v=8qzPyaaN1IM
Published on Jun 1, 2012 by Surveillanceteam
Samen sterk in de hulpverlening!