01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 65541 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #20 Gepost op: 25 mei 2012, 10:28:10
Gaan we elkaar iig zie bij Artis. Heb jij al een route toegewezen gekregen.

Het is nog niet precies bekend welke route ik in zit. We worden half gesplitst, route AMC (de pendel) en de route vanaf Duivendrecht als ik me niet vergis.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #21 Gepost op: 25 mei 2012, 10:32:43
Het is nog niet precies bekend welke route ik in zit. We worden half gesplitst, route AMC (de pendel) en de route vanaf Duivendrecht als ik me niet vergis.

Als je in de pendel(AMC) komt heb je nog een forumlid bij je.


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #22 Gepost op: 25 mei 2012, 10:37:43
Als je in de pendel(AMC) komt heb je nog een forumlid bij je.

De pendel heb ik in voorgaande jaren ook gedaan, erg leuk! Dus hopelijk dit jaar weer.

Is er al wat bekend van jouw route?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #23 Gepost op: 25 mei 2012, 10:53:30
Is er al wat bekend van jouw route?

Nope, nog steeds niet bekend.


Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #24 Gepost op: 25 mei 2012, 12:45:45
Wij van het BMTN.nl doen dit jaar gelukkig ook weer mee. Dit wordt dan het 5e jaar na even een verplichte stop van vorig jaar. Welke routes wij hebben weet ik nog niet! Er zijn dit jaar 14 vrijwilligers van ons, de organisatie van Beestfeest (dreamnight) vroeg pas een week geleden of wij nog mee konden doen.
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!


Gast

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 25 mei 2012, 13:18:35
Ik rijd route Neushoorn, samen met de LAPD Crown Vic, LAPD BMW1100 RT, Sheboygan Crown Vic en onze nieuwste aanwinst voor het American Police Team, een Florida Highway Patrol Caprice!


peterboo

  • Centralist, C2000 instructeur, Schipper
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #26 Gepost op: 25 mei 2012, 14:33:24
Ik zit er al weer helemaal naar uit te kijken.
Dit is niet alleen voor een mooie dag voor de kinderen maar ook voor ons als je ze zo ziet genieten.
Dan kan mijn dag niet meer stuk.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #27 Gepost op: 25 mei 2012, 16:21:35
Gisteravond nog maar een mailtje gewaagd naar KBF of er al meer bekent was.
Vanmiddag de coördinator aan de telefoon of ik nog wilde kiezen tussen drie routes.
- Pendel AMC
- Haarlem Hoofddorp
- MCA Alkmaar en RKZ Beverwijk.

Doordat de aanmelding ergens op het internet is blijven hangen was de voorkeursroute WFG helaas al vol.
Rijden nu Route Cobra. MCA /RKZ

Nu alles legaal op het voertuig aanwezig gaan we ook lekker eens legaal een mooie toeter rit maken  098uo

Gelukkig ook nog even snel een sponsor gevonden voor de brandstof (is bij 1 op 4 á 5 ook wel lekker) en van de werkgever een dagje vrije voor rekening van het bedrijf dus alles moet goed komen   O0
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Gast

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 25 mei 2012, 17:06:10
Doe mij die sponsor ook even!  ;D  ;D


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #29 Gepost op: 25 mei 2012, 17:30:32
Was in 5 minuten geregeld. De directeuren stonden naast me toen de coördinator me belde  8)
Aangezien ik normaliter zelden onderwerktijd bel viel het op en werd er gevraagd waar het voor was, vijf minuten later had ik een doorbetaalde dag van mijn werkgever en een tank benzine van de aannemer van isolatiewerken.

Ik laat me denk ik vaker tijdens het werk bellen voor dit soort ritten, wordt opeens een stuk goedkoper  098uo
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend