01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 65547 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #30 Gepost op: 25 mei 2012, 17:31:48
Wie o wie van de (niet) hulpverleners gaat er mee doen.

Ik zelf ben reeds ingepland. Heb nog geen route toegewezen gekregen maar ik zit iig op de zware motor voor de begeleidingen.

Zoals elk jaar ben ook ik weer van de partij hoor! :-) Ieder jaar weer een groot feest! :-)


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #31 Gepost op: 25 mei 2012, 20:46:13
Doe mij die sponsor ook even!  ;D  ;D

Als ik dan toch nog niet word gezien als HV'r doe mij een PM en ik betaal de brandstof. Goede Deal?

Draag ik toch mijn steentje bij.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #32 Gepost op: 25 mei 2012, 21:58:53
Als ik dan toch nog niet word gezien als HV'r doe mij een PM en ik betaal de brandstof. Goede Deal?

Draag ik toch mijn steentje bij.

Goed voorbeeld doet goed volgen, en dat er nog velen mogen volgen. O0
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Master

  • Chauffeur Hap GM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
  • Verwarrend eenvoudig
Reactie #33 Gepost op: 26 mei 2012, 10:43:08
Ik wil het e.e.a graag vastleggen met een digitale camera. Ik wil deze op het dasboard monteren ( of met zuignap aan het raam) Iemand een tip welke ik het beste kan gebruiken?


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #34 Gepost op: 26 mei 2012, 11:21:31
Ik heb geen idee hoe je dat moet doen. Ik heb als voordeel dat mijn videocam precies tussen de tellers en het voorruit past en dan min of meer klem staat. Ook heb ik zelf een beugel gemaakt zodat bij mooi weer de camere buiten aan een portierruit gehangen kan worden, raampje open beugeltje om de ruit raampje dicht en daar hangt de video.

Toevallig afgelopen week bij Karwei voor 2,50 euro een antislipmatje gehaald om de telefoon op de EHBO koffer op de motorkap te kunnen leggen zonder dat deze alle kanten opvliegt, werk perfect zelfs bij flink remmen. Misschien is dat een optie
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #35 Gepost op: 26 mei 2012, 16:13:01
Ik wil het e.e.a graag vastleggen met een digitale camera. Ik wil deze op het dasboard monteren ( of met zuignap aan het raam) Iemand een tip welke ik het beste kan gebruiken?

Ik gebruik al enkele jaren een goedkoop cameravoetje met flexibele pootjes. Deze ''duw'' ik in een ventilatieopening of met duc-tape op het dashbord. Goedkoop en eenvoudig  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #36 Gepost op: 27 mei 2012, 16:56:36
Ze liggen al ruim twee jaar op de plank, nooit is het ervan gekomen om ze te monteren.
Omdat we van het kinderbeestfeest ook geen nieuws meer kregen gingen we er even vanuit dat we niet hoefden deel te nemen. Van de week bleek dat we meer dan welkom waren en nu........
Met een rotgang toch maar eens de gordels in de auto gemonteerd  998765 niet grappig met dit weer  ::)
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Gast

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 28 mei 2012, 00:43:13
Ik heb 2 verschillende soorten, een normale digicam die op de kop hangt aan een zuignapsysteem, wat tegen mijn voorruit zit. En sinds eergisteren heb ik uit Hongkongggg een andere camera binnen, die zowel naar voren als naar achteren (binnen) opnames maakt. Die neemt het wel wel normaal op, die filmpjes hoef ik dus niet om te draaien en te spiegelen wat ik met de digicam-filmpjes wel moet doen ;)


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #38 Gepost op: 29 mei 2012, 18:13:05
Ik ben er ook; struisvogel 3 O0


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #39 Gepost op: 29 mei 2012, 19:33:22
Nope, nog steeds niet bekend.

Het is bekend. Ik rij route Olifant als M10. 098uo