01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 65543 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #40 Gepost op: 29 mei 2012, 19:36:57
Ook hier bekend, Route Struisvogel 4


Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #41 Gepost op: 29 mei 2012, 21:12:10
Onze routes zijn ook bekend er rijden telkens 2 man van ons mee met de volgende routes:
GIRAFFE, HAGEDIS rijdt ik zelf mee, KAMEEL, STRUISVOGEL 1, STRUISVOGEL 3, STRUISVOGEL 5R, STRUISVOGEL 6R.
Dit ter ondersteuning van de politie.
We hopen weer een hoop kinderen blij te maken, dat gaat zeker lukken als het weer ook nog een beetje meewerkt!
Tot vrijdag.
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!


police-jimmy

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
    • Politie Voertuigen Groep Nederland
Reactie #42 Gepost op: 30 mei 2012, 00:17:21

Rijden nu Route Cobra. MCA /RKZ

Gelukkig ook nog even snel een sponsor gevonden voor de brandstof (is bij 1 op 4 á 5 ook wel lekker) en van de werkgever een dagje vrije voor rekening van het bedrijf dus alles moet goed komen   O0

wij gaan elkaar zien in Alkmaar  098uo
(brandstof sponser ....  O0  heb ik helaas nog niet gevonden :o )


Gast

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 30 mei 2012, 00:36:09
Ik ben anders ook wel heel benieuwd naar de status van je project police-jimmy! Stickers erop?


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #44 Gepost op: 31 mei 2012, 16:23:45
Beste mensen, ik wil dit  jaar voor de 1e keer alles gaan vast leggen.. 2 Vraagjes, waar kan je het beste gaan staan waar alles langs komt? (Wij gaan naar Amsterdam) En hoelaat is dit ongeveer? Ochtend + Middag.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #45 Gepost op: 31 mei 2012, 18:11:47
Je eerste vraag, waar komen alle colone's langs is eenvoudig negatief, alle routes komen vanuit diverse richtingen uit NH en Flevoland naar Amsterdam er is dus geen enkele plek waar alle routes langskomen.
Voor de kop van NH kun je denk ik het beste de Esso op de A8 nemen (vanaf 16.00 uur). Daar heb je in elk geval de route vanaf het WFG / Waterland. ZMC en waarschijnlijk de route vanaf Den Helder hoewel die laatste ook over de A9 zou kunnen rijden.

Je tweede vraag, de plantage buurt, directe omgeving van Artis, is vanaf 16.00 uur afgesloten voor alle verkeer maar dat zegt niet alles over de aankomsttijden van de routes, geduld is dus een schone zaak.
Bedenk je wel dat lang niet iedereen het waardeerd als je in het afgesloten gebied vol op gaat filmen er is zelfs een verzoek aan de pers om dit vooral NIET te doen !!! Dus beter gewoon bij de eerder aangegeven Esso gaan filmen.
Vinden de chauffeurs van de routes uit de kop ook wel leuk want van die routes is niet echt veel beeld materiaal  ;)
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #46 Gepost op: 31 mei 2012, 20:39:06
Wibautstraat is druk (in de omgeving van de GGD), er komen route's via de Prins Hendrikkade (en vanuit de IJ-tunnel)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Arnold van Leeuwen

  • Manschap, chauffeur, bevelvoerder, medewerker OTO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 271
Reactie #47 Gepost op: 31 mei 2012, 20:50:50
En TS (ben ik chauffeur) en een PM van Maarssen op route Giraffe


natuurfotograafmarcel

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
    • natuurfotograafmarcel
Reactie #48 Gepost op: 31 mei 2012, 22:28:54
Kan iemand de planning geven van de routes in en omgeving Amsterdam noord/Zaanstad.
Met een tijd stip dan kan ik op tijd voor paar ouders wat opnames maken van u kinderen.
Vast bedankt.
Marcel


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #49 Gepost op: 31 mei 2012, 23:04:29
De Seeker doet ondersteuning van de brandweer. Wij zijn "UGS-W 03", wat dat ook moge betekenen, schiet mij maar lek, ik hoor wel op de briefing.

En wat betreft de fotolokaties moet ik je teleurstellen, wij hebben juist de instructie gekregen géén foto's te maken/publiceren vanwege de privacy.

OOPs, ik zie het al. Het is een locatie Amstel thv Caree.  UGS whiskey 03.