01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 67468 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #90 Gepost op: 1 juni 2012, 23:36:47
Ben speciaal even gaan kijken, was leuk om de optochtjes te zien O0

Alleen een klein beetje bewegwijzering voor de afsluiting bij Artis is misschien wel een idee, alle fietsers en auto's verdwaalden  :P


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #91 Gepost op: 1 juni 2012, 23:56:45
Was echt een geweldige dag, al die lachende kinderen die de dag van hun leven aan het beleven waren, echt super!
Zaten ook echt prachtige voertuigen tussen, zoals de Caprice en de andere Amerikaanse voertuigen!
Kortom; alle vrijwilligers ontzettend bedankt en top dat dit ook dit jaar weer is gerealiseerd!


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #92 Gepost op: 2 juni 2012, 00:00:20
Net weer terug vanaf amsterdam, het was weer een geweldige avond, ditmaal hadden we route hagedis vanaf het amc, ik heb weer een hoop blije kinder gezichten gezien.
Geweldige samenwerking weer tussen de diverse hv diensten!
Nurse powerrrrr


Evert25

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 291
  • 112 daar red je levens mee
Reactie #93 Gepost op: 2 juni 2012, 00:16:36
Ook de Knrm was aanwezig de 2de reddingsboot van Station marken vaarde door de grachten bij Artis
hier de foto


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #94 Gepost op: 2 juni 2012, 00:28:14
Kristel Peterse ‏@KristelPeterse
Een lege snelweg zowel A6,A1 en A10!! Speciaal voor de kids van het #kinderbeestfeest alle vrijwilligers bedankt!!!!!! http://pic.twitter.com/1nq112IK

11:18 PM - 1 Jun 12 via Twitter for Android

Deze foto betreft de Veluwedreef in Almere onderweg naar het Flevoziekenhuis.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #95 Gepost op: 2 juni 2012, 00:57:29


























Foto's/Copyright: Dejan Jeremic
Origineel hebben = PM sturen


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #96 Gepost op: 2 juni 2012, 08:29:13
Hoe laat weg vanaf het Lucas? Zit daar vlak naast....

Bij het Lucas Andreas












Je was dus op tijd. Ik was al naar het werk dus helaas kon ik je geen antwoord geven.


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #97 Gepost op: 2 juni 2012, 08:40:19

@Moon zal wel een inzet verslag maken voor de EHBO.


Prima, ik zie het wel komen ;)

Je was dus op tijd. Ik was al naar het werk dus helaas kon ik je geen antwoord geven.
Ik werk tot 16.30, dus ben direct de deur uitgerend en kon jullie op de rotonde voor het Lucas precies tackelen ;)
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #98 Gepost op: 2 juni 2012, 09:29:13
Ik heb een top dag gehad. Was voor mij de eerste keer dat ik meedeed maar volgend jaar ben ik weer van de partij.

Als je ziet dat je met alleen al een ritje door de stad met wat zwaai- en lawaai aan die kids al een gigantisch plezier doet en over de rest dan nog maar niet te spreken. Had er eerder aan mee moeten doen.

Hulde voor de organisatie.  O0


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #99 Gepost op: 2 juni 2012, 11:50:24
Zo, gister ff rap aangegeven dat we een mooie avond gehad hebben.

Ook voor mij was het de eerste keer en hoewel ik (erg) vroeg bij het AZ aangekomen was, onwetendheid en een hekel aan te laat komen  ;D ) heb ik genoten.
Dat ik hieraan begon had ik voor ogen dat het juist vanwege de situatie waarin onze gasten zich bevinden vooral tussen de oren een zware avond zou worden, al die bakken ellende die mensen doorstaan moeten, het rare is dat je dat eigenlijk helemaal niet ziet, je ziet de vrolijke koppies en dan vallen alle zaken daar omheen niet meer op. Juist voor een particulier is het rijden met de OGS (althans in mijn ervaring) de grote inspanning en een ervaring waarna ik nog meer respect heb gekregen voor de mensen die dit min of meer beroepsmatig doen. Maar dat terzijde.

Het feest begint al vroeg als ik een half uurtje in Alkmaar sta komen de eerste groot ouders al om de kinderen uit te zwaaien dus ondanks dat ik meer dan een uur te vroeg was kon ik de tijd eenvoudig overbruggen, de oren werden me van het hoofd gepraat door opa en oma  ;) Dan komen langzaam de andere voertuigen binnen druppelen en als snel is het gezellig druk, hier en daar wat bekenden, ja ook particulier is het wereldje niet echt groot, en ouders met de kinderen. Voertuigen worden uitgebreid "gekeurd" en keuzes worden gemaakt. "Meneer mag ik met u mee ?" Geen enkel onvertogen woord en dus regelen de kinderen zelf prima met wie ze mee rijden (was dat altijd maar zo) Met 1 gezin in de bus gaan we richting Beverwijk. Hier is het goed druk en lijkt het aantal plaatsen te kort maar met wat schuiven en opsplitsen van gezinnen gaat iedereen gewoon mee. Raar kijken de mensen wel als de kinderwagen die in Alkmaar tussen de banken is geplaatst in Beverwijk opeens het dak op gaat om daar de rit naar Artis te vervolgen, alles voor de ruimte, en met de hulp van een motoragent is het ook in een handomdraai gedaan.
Daarna in rap tempo richting Artis voor een geweldige avond.

Bedankt Kinderbeestfeest, motoragenten en gasten, ik heb een geweldige middag en avond gehad.

P.S. Wanneer doen we het weer ???
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend