01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 01-06-2012: Kinderbeestfeest (Dreamnight) at Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 66896 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #140 Gepost op: 3 juni 2012, 15:16:07
Net weer ff wat nieuwe filmpjes gekeken en gewoon WEER kippevel

Same here! En zelfs ook wel een klein brokje in mijn keel  e050
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #141 Gepost op: 3 juni 2012, 16:43:48
Heeft er ook iemand foto's en/of filmpjes van de route en colonne van Struisvogel 5??


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #142 Gepost op: 3 juni 2012, 20:01:11
Lol @ 6:36
KinderBeestFeest - Dreamnight @ Artis
badtzmaruR1

Haha en LOL rechts in beeld vanaf 10.18  ;D


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #143 Gepost op: 3 juni 2012, 20:15:39
Wat een auto's! Maar er waren ook reddingsbrigades, waterbeheer en duikers van de brandweer die meededen!

Hier beelden van de camera op de bar van de Seeker, straks is in in volledige HD, 1080i:


http://www.youtube.com/watch?v=QChjCCgDuuo


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #144 Gepost op: 3 juni 2012, 20:16:17
Om het feest dan helemaal maar een beetje een internationaal tintje te geven ook maar een mailtje naar de FF Grimmenstein Markt gestuurd, zonder hun voormalige voertuig had ik niet mee kunnen rijden  e050 0098
Uiteraard met de nodige links naar de beelden.

Wat een auto's! Maar er waren ook reddingsbrigades, waterbeheer en duikers van de brandweer die meededen!
Hier beelden van de camera op de bar van de Seeker:
http://www.youtube.com/watch?v=QChjCCgDuuo

Ook die beelden horen er natuurlijk bij Henk maar de meeste van ons vind je nu eenmaal op het asfalt. Wat niet weg neemt dat ook jullie een wereld prestatie hebben geleverd dus ook daarvoor petje af.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #145 Gepost op: 3 juni 2012, 20:17:17
Heeft er ook iemand foto's en/of filmpjes van de route en colonne van Struisvogel 5??
Ik heb geen idee welke stoet dat is :P
Ik heb 2 filmpjes: 1 van de stoet met de Marine-bus bij de Plantage Parklaan, en 1 van de stoet vanaf de Plantage Kerklaan met een aantal Porsches, politie-BMW (AT?) en MMT-voertuig (denk ik). Als er iemand interesse in heeft wil ik ze wel online zetten. Mobiele telefoon, dus kwaliteit niet echt super.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #146 Gepost op: 3 juni 2012, 20:22:27
Ik heb 2 filmpjes: Mobiele telefoon, dus kwaliteit niet echt super.

Altijd online zetten natuurlijk het gaat uiteindelijk om je ziet
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #147 Gepost op: 3 juni 2012, 21:20:19
Wat een auto's! Maar er waren ook reddingsbrigades, waterbeheer en duikers van de brandweer die meededen!

Hier beelden van de camera op de bar van de Seeker, straks is in in volledige HD, 1080i:


http://www.youtube.com/watch?v=QChjCCgDuuo

Henk,

zo te zien heb je je goed vermaakt op UGS-Whiskey 3 samen met je eigen duikploeg. Het maakt een half jaar voorbereiding helemaal goed. Maar toch zijn de lachende gezichten van de kids toch belangrijker.

En voor een ieder die meegewerkt heeft, thanx voor jullie medewerking. Misschien volgend jaar weer. Maar dan wel met enige aanpassingen.

Julliet 00 tijdens KBF
Elke hulpverlening start met communicatie.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #148 Gepost op: 3 juni 2012, 21:25:48
Henk,

zo te zien heb je je goed vermaakt op UGS-Whiskey 3 samen met je eigen duikploeg. Het maakt een half jaar voorbereiding helemaal goed. Maar toch zijn de lachende gezichten van de kids toch belangrijker.

En voor een ieder die meegewerkt heeft, thanx voor jullie medewerking. Misschien volgend jaar weer. Maar dan wel met enige aanpassingen.

Julliet 00 tijdens KBF

Ja, en die hebben we genoeg gezien, dat geeft ook energie. Maar het was niet de bedoeling die in beeld te brengen. Nogmaals mijn complimenten voor de vlekkeloze organisatie, Rolf! Graag volgend jaar weer blije blije gezichten maken.


Joost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #149 Gepost op: 3 juni 2012, 22:55:15
Iemand enig idee welk bedrijf die gemotoriseerde verkeersregelaars heeft geleverd?
Bedoel je die 2 Motorrijders die bij een aantal routes ingezet zijn? dit ter ondersteuning van de politie?
Deze mensen zijn niet van een bedrijf maar vanuit een vereniging. zie BMTN.nl
maar wat wil daarvan weten dan?
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!