Achtervolgingen door de politie

Auteur Topic: Achtervolgingen door de politie  (gelezen 285637 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #600 Gepost op: 5 januari 2017, 10:57:04
Citaat van: quattromontanes link=msg=1471185 date=1483544741
Ooit van protocol gehoord? Airbags uit, altijd ambu. En dus altijd controle door ambu vpk
Dus ga je uit van letsel en dus wil ik een persalarm. Ooit van dat protocol gehoord?


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #601 Gepost op: 5 januari 2017, 11:39:29
Citaat van: Haageneesch link=msg=1471342 date=1483610224
Dus ga je uit van letsel en dus wil ik een persalarm. Ooit van dat protocol gehoord?

Het "gewone" politievolk gaat niet over dat persalarm. Maar heb je al met de afdeling communicatie gebeld? Laat hun maar uitleggen waarom het niet is gebeurd toch?

Mijn speculatie: daar het een achtervolging is geweest waarbij dit zo is gelopen is het persalarm denk ik gewoon weg vergeten.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #602 Gepost op: 5 januari 2017, 13:13:04
Citaat van: 0501 link=msg=1471352 date=1483612769
Het "gewone" politievolk gaat niet over dat persalarm. Maar heb je al met de afdeling communicatie gebeld? Laat hun maar uitleggen waarom het niet is gebeurd toch?

Mijn speculatie: daar het een achtervolging is geweest waarbij dit zo is gelopen is het persalarm denk ik gewoon weg vergeten.
Klopt: Dat doen jullie eenmaal niet. Maar als er iemand van het 'voetvolk' op reageert met de inhoud 'zo doen we dat bij de politie', dan zeg ik 'maar dat andere moeten jullie ook doen'.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #603 Gepost op: 6 januari 2017, 23:23:33
Ravage in de stad na achtervolging

https://www.youtube.com/watch?v=-03K6GZEhc8
studio040nl
Gepubliceerd op 6 jan. 2017
Citaat
Een grote ravage in de stad nadat er vannacht een achtervolging was door de politie.
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #604 Gepost op: 14 januari 2018, 23:37:48
https://twitter.com/InWehl/status/952555005176840192

Politieauto’s beschadigd door beschonken automobilist

Laatste update: 14-01-2018 | 11:42

Didam - De politie heeft zaterdagavond laat een 58-jarige man uit Didam aangehouden op de Singel in diezelfde plaats. Na een achtervolging waarbij door de verdachte hoge snelheden werden bereikt kon hij uiteindelijk worden klemgereden om erger te voorkomen. De man bleek onder invloed.

De man was thuis weggereden en was onder invloed van alcohol. Een agent die in de omgeving surveilleerde zag de man rijden en liet hem stoppen. Kort na zijn staandehouding ging de man er met hoge snelheid vandoor. Hij negeerde stoptekens en reed met hoge snelheid door Didam. Een politieauto die probeerde om hem het doorrijden te beletten en dwars op de weg was gaan staan, kon nog net aan de kant worden gereden om een aanrijding te voorkomen.

Bij de hele actie raakten twee politieauto’s beschadigd evenals de auto van de verdachte. De man werd aangehouden en overgebracht naar het politiebureau waar hij werd ingesloten. Op het bureau blies hij 500 ug/l. De politie gaat vandaag verder met het onderzoek en zal proces-verbaal opmaken. Het rijbewijs van de man werd ingevorderd.
Samen sterk in de hulpverlening!


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #605 Gepost op: 15 januari 2018, 14:39:56
De laatste tijd weer een toename van achtervolgingen heb ik het idee.

We zijn straks met de B220 nog weer een stukje sneller...


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #606 Gepost op: 16 januari 2018, 15:09:05


Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #607 Gepost op: 19 januari 2018, 21:35:13
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #608 Gepost op: 28 januari 2018, 16:41:56
Aanhouding na achtervolging Ermelo

Laatste update: 27-01-2018 | 11:29

Ermelo - De politie heeft na een achtervolging een 35-jarige man uit Waalwijk aangehouden. De achtervolging start op de Dirk Staalweg te Ermelo. De verdachte negeert daar een stopteken van de politie.

Op de Herderlaan te Ermelo slaat de verdachte rechts af een inrit van een parkeerplaats op. Daar vindt een botsing plaats tussen de auto van de verdachte, de politieauto en nog een derde auto. Daar weet de verdachte helaas te ontkomen. Na een uitgebreide zoektocht van 2,5 uur, waarbij onder andere ook politiehonden en bikers zijn ingezet, wordt de verdachte aangetroffen onder een voortuig en aangehouden. De verdachte was onder invloed van alcohol en is naar het bureau gebracht voor verhoor. Hij zal worden vervolgd voor diverse verkeersovertredingen, zoals verlaten plaats ongeval, rijden onder invloed en het negeren van een stopteken.
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #609 Gepost op: 28 januari 2018, 16:42:34

RTV Oost
Samen sterk in de hulpverlening!