Video's van buitenlandse HV-voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van buitenlandse HV-voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 376537 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #80 Gepost op: 3 januari 2012, 01:39:52
Stukje spookrijden.
======================
RTW DRK Rügen in Stralsund
 EnjoyFirefighting


Klinkt als een franse sirene, grappig trouwens voor led flitsers in de balk en achterop draaiers


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #81 Gepost op: 3 januari 2012, 06:53:43


Klinkt als een franse sirene, grappig trouwens voor led flitsers in de balk en achterop draaiers
Achterop zitten ook led-flitsers, maar dan met een draaipatroon in plaats van geknipper.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #82 Gepost op: 3 januari 2012, 07:49:34
Stukje spookrijden.
======================
RTW DRK Rügen in Stralsund
 EnjoyFirefighting
Nu weet ik niet wat de bestuurder zag (en dacht) maar bij het kijken van dit filmpje gaan toch wel wat
nekharen overeind staan. Tegen verkeer in rijden kan (en dus de rotonde maar een kwart rijden ipv
driekwart) als het rustig is. Nu zie je dat er een auto staat die eigenlijk niet weet wat hij moet doen en moet er een beetje gevogeld worden.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #83 Gepost op: 3 januari 2012, 10:26:10
Nu weet ik niet wat de bestuurder zag (en dacht) maar bij het kijken van dit filmpje gaan toch wel wat
nekharen overeind staan. Tegen verkeer in rijden kan (en dus de rotonde maar een kwart rijden ipv
driekwart) als het rustig is. Nu zie je dat er een auto staat die eigenlijk niet weet wat hij moet doen en moet er een beetje gevogeld worden.

Ben geen expert, want geen ervaring met OGS rijden, maar het lijkt op een overzichtelijke rotonde en volgens mij staan die zwarte golf en dat grijze autotje stil. Mogelijk hebben die de ambu ook al gespot en zijn alvast gestopt.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #84 Gepost op: 3 januari 2012, 14:02:24
Stukje spookrijden.
======================
RTW DRK Rügen in Stralsund
 EnjoyFirefighting

Stukje spookrijden is (in NL) alleen toegestaan wanneer de situatie overzichtelijk is en er een significante tijdswinst ontstaat. Dat laatste lijkt me hier in ieder geval niet. Scheelt hooguit 2 seconden.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #85 Gepost op: 3 januari 2012, 14:26:53
Eindelijk een Duitse wagen met een mooie lichtbalk en andere sirene.
NEF Rettungsdienst Harzkreis Wernigerode
 blauvideo


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #86 Gepost op: 3 januari 2012, 17:55:15
Eindelijk een Duitse wagen met een mooie lichtbalk en andere sirene.
NEF Rettungsdienst Harzkreis Wernigerode
 blauvideo
Die sirene lijkt wel heel erg op de nieuwe Politie sirene van NL  ::)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #87 Gepost op: 3 januari 2012, 21:58:59
Ik dacht altijd dat de 3 wielers ook wel sirene hadden  ;D
1 van de Politiewagens heeft 2 aparte zwarte dingen (ANRP?) op de kofferbak. (1:07)
NYPD Police Cars X3 + Tricycles X2
code3paris

Je hebt blijkbaar gelijk. In dit filmpje zet de 1ste driewieler even kort zijn sirene aan!

http://www.youtube.com/watch?v=fLUpHa4zFMU
user Code3Paris


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
Reactie #88 Gepost op: 3 januari 2012, 22:07:39
Je hebt blijkbaar gelijk. In dit filmpje zet de 1ste driewieler even kort zijn sirene aan!

http://www.youtube.com/watch?v=fLUpHa4zFMU
user Code3Paris

Er rijdt een andere politie auto met ook zwaailicht en sirene. Lijkt me ook sterk dat ze een rumbler op een 3 wieler doen :D