Op welke vacature wacht jij?

Auteur Topic: Op welke vacature wacht jij?  (gelezen 9555 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #10 Gepost op: 24 mei 2012, 22:27:14


sylvester1986

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 24 mei 2012, 22:40:47
De randstad ligt mij gewoonweg niet ;D >:D


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #12 Gepost op: 24 mei 2012, 22:41:49
De randstad ligt mij gewoonweg niet ;D >:D

Tsss talk to my Green Heart, because your farmers mentality is to good for me!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


sylvester1986

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 24 mei 2012, 22:43:56
Te goed nog wel  0098


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #14 Gepost op: 24 mei 2012, 23:04:15
Te goed nog wel  0098
crap....

dit is dus de reden waarom de langstudeerboete niet moet doorgaan, studenten horen geen dagen te maken van meer dan 14 uur :p
Hobby Bobby eenheid Den Haag


guest13079

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 20 september 2012, 16:08:49
Misschien is de eerste post wat lang geleden. Maar eigenlijk wacht ik op een vacature voor politiekundige. Heeft iemand enig idee of dat het wachten waard is, dat er zegmaar binnen een jaar vacatures zouden kunnen komen? Of zijn die vacatures echt heel erg zeldzaam?


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #16 Gepost op: 20 september 2012, 17:27:17
Nadat ik alle keuringen met goed resultaat heb doorlopen kreeg ik een week nadat ik het keuringsrapport had opgestuurd een brief waarin stond dat mijn sollicitatie werd stopgezet. Ik zou wel in aanmerking komen voor bemiddeling bij een ander korps. Hiervoor zou later contact met mij worden opgenomen. Ik heb toen na 2 weken zelf naar werving&selectie gebeld. Die vertelde mij dat er landelijk geen enkele vacature was en dat de klassen vol zijn. Ik zit nu dus te wachten tot er weer een N4 vacature vrij komt zodat ik verder kan met mijn sollicitatie.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Reactie #17 Gepost op: 20 september 2012, 17:58:29
@Sesamzaadje, ik weet hoe het is... klote.. :(


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #18 Gepost op: 20 september 2012, 19:00:07
Misschien is de eerste post wat lang geleden. Maar eigenlijk wacht ik op een vacature voor politiekundige. Heeft iemand enig idee of dat het wachten waard is, dat er zegmaar binnen een jaar vacatures zouden kunnen komen? Of zijn die vacatures echt heel erg zeldzaam?

Timo, de verwachting is zeker dat er vacatures gaan komen voor politiekundigen. In het concept-inrichtingsplan voor de Nationale Politie gaat men uit van één politiekundige op elke 60 (blauwe) medewerkers.
Normaal gesproken levert het ministerie vóór september de sterktecijfers aan, maar in verband met de reorganisatie is dat dit jaar niet gehaald. Ik wacht zelf ook op vacatures en hoop dat er binnenkort meer bekend wordt.
Senior GGP / Oost-Brabant


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #19 Gepost op: 20 september 2012, 19:08:53
Ik verwacht zelf dat er rond februari weer een hoop vacatures komen voor de klassen van oktober 2013. Geen idee of dat zo gaat zijn, maar meestal komen bedrijven die opleidingen aanbieden en de overheid rond die tijd met vacatures.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.