Beste gebruikers en bezoekers,
Veel van jullie ervaren weleens een situatie waarin men contact wil met het moderatorteam, dat kan op verschillende manieren.
Contact via emailLees je dit topic als gast, ben je je wachtwoord kwijt of is er een andere reden waarom je graag via email in contact wilt treden met het moderatorteam? Dit kan via
info@hulpverleningsforum.nl. Dit adres kan door al onze teamleden worden uitgelezen en mocht een email daar aanleiding toe geven dan kan deze in een apart, besloten overlegtopic worden geplaatst om een en ander te bespreken.
Contact naar aanleiding van een postingRechtsonderin elke posting zie je een link waarmee je het bericht kunt "melden". Dit melden kan vele redenen hebben en hoeft niet alleen gebruikt te worden als er regels worden overtreden. Het kan ook een vraag, mededeling of suggestie naar aanleiding van een topic of individuele posting zijn. Dit melden hebben we liever dan het rechtstreeks benaderen van een (of meerdere) moderator(s). Zo'n gemeld bericht verschijnt als (besloten) overlegtopic en ook dat kan dus door ons voltallige team gelezen en besproken worden.
Persoonlijk berichtSinds kort is het ook mogelijk om een persoonlijk bericht naar ons algemene account
Hulpverleningsforum te sturen. Dit persoonlijke bericht wordt dan automatisch verspreid naar alle teamleden, maar de voorgaande optie (bericht melden) heeft toch de voorkeur, aangezien het forum hiervoor een overlegtopic aanmaakt en dat voor ons wat inzichtelijker en transparanter werkt. Hou er rekening mee dat een persoonlijk bericht (bijvoorbeeld een notificatie van "Hulpverleningsforum" van een verplaatsing of samenvoeging) ook gemeld kan worden, net zo goed als persoonlijke berichten van andere leden, waarin je jezelf bijvoorbeeld onheus bejegend voelt.
Met vriendelijke groet,
Het moderatorteam.