Kinderen/dieren bevrijden uit snikhete voertuigen

Auteur Topic: Kinderen/dieren bevrijden uit snikhete voertuigen  (gelezen 38610 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 26 juli 2012, 23:59:04
Hoe heb je die aan je koppel zitten eigenlijk?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #21 Gepost op: 27 juli 2012, 00:03:39
Hoe heb je die aan je koppel zitten eigenlijk?

In een houder waar normaliter mijn lange lat in hoort te hangen. Hij valt niet of nauwelijks op doordat hij zwart is.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 27 juli 2012, 00:06:09
Goed bezig O0


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #23 Gepost op: 27 juli 2012, 01:08:21
Heel triest verhaal.  :'(

Hitte wordt vergeten baby in auto fataal
donderdag 26 juli 2012 | 11:47

BRUSSEL
De hitte is een achtergelaten baby in een auto in Brussel fataal geworden. De vader, een militair, had zijn voertuig
's-woensdagochtend geparkeerd in de buurt van het NAVO-hoofdkwartier om naar zijn werk te gaan.


Lekkere toegangscontrole ook bij die basis dan? Wat moet je daar met een kind. Zal toch vragen moeten oproepen bij de portier. Zal ook niet heel rustig zijn daar op de P-plaats. Triest verhaal.
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


Alexander

  • Brandweer - integrale veiligheid - EHBO - BHV - adviseur - docent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
    • Blog
Reactie #24 Gepost op: 27 juli 2012, 12:09:11
Veel lichtere versie van de lifehammer is de sleutelhanger Resqme. Prima ding!
Verkrijgbaar via internet maar ook bij de ANWB.

http://www.resqme.com/
http://www.anwb.nl/webwinkel/reis-en-cadeauartikelen,/reisartikelen/handige-accessoires/resqme.html
ResQMe test
Ik reageer op persoonlijke titel. Mijn vragen en/of opmerkingen zijn geen kritiek maar ik ben hooguit open en direct. Daarnaast altijd op zoek naar le


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #25 Gepost op: 27 juli 2012, 16:02:46
Lekkere toegangscontrole ook bij die basis dan? Wat moet je daar met een kind. Zal toch vragen moeten oproepen bij de portier. Zal ook niet heel rustig zijn daar op de P-plaats. Triest verhaal.

Soms bieden werkgevers kinderopvang, of hebben een 1 / 2tje met een in de buurt liggende opvang. Het is schaars, maar het is hier en daar (gelukkig) wel mogelijk.


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #26 Gepost op: 29 juli 2012, 15:47:08
Lekkere toegangscontrole ook bij die basis dan? Wat moet je daar met een kind. Zal toch vragen moeten oproepen bij de portier. Zal ook niet heel rustig zijn daar op de P-plaats. Triest verhaal.

De creche zit daar op de basis, dus met de controle was niks mis.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #27 Gepost op: 30 juli 2012, 15:28:05
In een houder waar normaliter mijn lange lat in hoort te hangen. Hij valt niet of nauwelijks op doordat hij zwart is.

Bedoel je die kleine ring? of het zwarte stoffen hoesje?


of deze


Dat een lifehammer daar niet uitvalt.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #28 Gepost op: 30 juli 2012, 15:49:29
Ik heb gewoon een Streamlight met daarop een achterkant met een lifehammer-puntje tbv autoruiten. Standaard aan mijn koppel en multi-functioneel :)

"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #29 Gepost op: 30 juli 2012, 15:58:36
Ik heb gewoon een Streamlight met daarop een achterkant met een lifehammer-puntje tbv autoruiten. Standaard aan mijn koppel en multi-functioneel :)



Met zo'n ding kan je net als indien je een maglite aan de koppel heb hangen je wapenstok achterwegen laten! :)