Agente zwaargewond door messteek, verdachte overleden na politieschot - Den Haag 26-05-2012

Auteur Topic: Agente zwaargewond door messteek, verdachte overleden na politieschot - Den Haag 26-05-2012  (gelezen 12173 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Krijg ik toch kippenvel van zo'n verhaal.
Ik ben blij dat het met haar beter gaat.
in ieder geval familie en collegae veel sterkte de komende tijd.
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Neergestoken agente van intensive care af
Published on May 28, 2012 by omroepwest

Politie over neergestoken agente
Published on May 28, 2012 by omroepwest
Samen sterk in de hulpverlening!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Henk van Essen ‏@Henk_van_Essen
Goed nieuws! Onze collega is vandaag uit ziekenhuis ontslagen. 1e grote stap op weg naar volledig herstel!


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Goed nieuws! Collega mag naar huis
Den Haag , 02-06-2012 • Zaterdagmiddag kreeg Politie Haaglanden van haar familie het verlossende telefoontje dat onze collega die vorige week zaterdag bij een incident in de Naarderstraat in Den Haag zwaargewond raakte naar huis mocht. Korpschef Henk van Essen: "Het is een grote stap op weg naar volledig herstel. Uiteraard zal zij thuis verder moeten aansterken en kan zij blijven rekenen op onze steun."

Ontzettend dankbaar
Zij, maar zeker ook haar (schoon) ouders en vriend lieten weten dat iedereen erg blij was dat zij na deze hectische week naar huis mocht. Met een karrenvracht aan kaarten (ruim 300 stuks) en bloemen verliet zij zaterdagmiddag het ziekenhuis. "Ik dank de vele collega's uit ons korps, maar zeker ook uit andere korpsen en de fijne en betrokken reacties op internet van burgers. Ik kreeg kaarten vanuit Groningen tot aan Venlo. Vanuit Enschede tot aan Volendam en veel, heel veel mailtjes. Echt klasse. Dat heeft mij echt goedgedaan en sterkte mij in mijn overtuiging om snel te herstellen."

Wilt u op de hoogte blijven van wat er gebeurt bij Politie Haaglanden? Volg ons dan op Twitter via @Politie_HGL of bekijk de Facebookpagina.

http://politie.nl/haaglanden/nieuws/0202goednieuwscollegamagnaarhuis.asp